19:20 BMW blaast zijn 8-reeks nieuw leven in met een sportwagen die een rechtstreekse aanval op de iconische Porsche 911 is. [naar artikel]
Nadat BMW een aantal jaren geleden een ‘elektrische proeftuin’ opzette met de i3 en i8, lijkt het Beierse merk zich stilaan op te maken om mee te... [naar artikel]
In het Brusselse museum Autoworld kan de komende weken iedereen terecht die zijn droom van een mooie sportwagen nog even wil koesteren. Het Duitse sportwagenmerk Porsche houdt er een overzichtstentoonstelling met 60 unieke Porsche-modellen. En daar is een geode reden voor, want het is precies 70 jaar geleden dat de eerste Porsche gemaakt werd. [naar artikel]
Voor het eerst lanceert Porsche een elektrische sportwagen. Hoe breng je zo’n stille auto aan de man als een van de belangrijkste kenmerken van je merk een brullende motor is? [naar artikel]
Voor het eerst lanceert Porsche een elektrische sportwagen. Hoe breng je zo’n stille auto aan de man als een van de belangrijkste kenmerken van je... [naar artikel]
16:23 Veel gemakkelijker wordt het niet als vanaf donderdag twee Porsches op de beurs van Frankfurt genoteerd zijn. En de verschillen zijn aanzienlijk. [naar artikel]
Hoe zou het zijn om achter het stuur van de vernieuwde Cayenne te kruipen? Niet bepaald bevredigend als je het aan onze autospecialist Joost Bolle vraagt. Al snel dacht hij met weemoed terug aan andere modellen van het merk. “Op geen enkel moment krijg je ook maar even het gevoel dat je met een Porsche onderweg bent, zodat je je ook afvraagt waarom je dan een Porsche-prijs zou betalen.” [naar artikel]
Hoe zou het zijn om achter het stuur van de vernieuwde Cayenne te kruipen? Niet bepaald bevredigend als je het aan onze autospecialist Joost Bolle vraagt. Al snel dacht hij met weemoed terug aan andere modellen van het merk. “Op geen enkel moment krijg je ook maar even het gevoel dat je met een Porsche onderweg bent, zodat je je ook afvraagt waarom je dan een Porsche-prijs zou betalen.” [naar artikel]
Automobilisten die vol bewondering zijn voor de kwaliteit waarop hun Audi, Mercedes of BMW is in elkaar gezet, beseffen allicht niet dat een KMO met 35 werknemers in Overpelt daar een belangrijke rol in speelt. Een aanzienlijk deel van de matrijzen waarmee autobedrijven hun kunststof onderdelen produceren, passeert immers eerst via het Limburgse Surtechno. “Ons bedrijf is daardoor van strategisch belang”, zegt bestuurder Marc Kerkhofs. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.