“Dit geeft een foute boodschap aan duizenden jonge meisjes en vrouwen: i k moet zien dat ik niet te veel drink, anders zou ik weleens aangerand kunnen worden.” Liesbeth Kennes, medewerker seksueel grensoverschrijdend gedrag bij CAW Oost-Brabant, trekt hard ten strijde tegen de laatste cover van Flair. Daarop wordt getiteld met ‘ontmaagd’ in plaats van ‘verkracht’, en ‘waarom ze de alcohol volledig heeft afgezworen’. “Met zo’n simpele woordjes houden we het foute denkbeeld in stand”, zegt Kennes. Flair betreurt de verwarring. “Jammerlijk dat het zo overkomt.” [naar artikel]
Het tijdschrift Flair, dat als doelgroep jonge meisjes en vrouwen heeft, is door twitteraars op de vingers getikt nadat het op de cover een [naar artikel]
Ontdek onder andere Camilles partylooks én haar ultime make-uptips. [naar artikel]
09:13 In zijn zoektocht naar digitale marges grijpt het lifestylemagazine Flair naar een nieuw wapen. Vanaf morgen kunt u alles wat op Flair.be te zien is, ook kopen via de website. [naar artikel]
Wie zomer zegt, die denkt doorgaans aan een comfortabele hangmat, een lekkere cocktail en een stapel magazines om door te bladeren. Zoals de [naar artikel]
Gaël Monfils zei onlangs dat hij gekalmeerd is en volwassen is geworden. Dat zouden we spijtig vinden, want de Franse nummer zes van de wereld [naar artikel]
SBS Belgium is niet de enige speler die binnenkort een nieuwe zender lanceert. HIT!, van mediabedrijf CFM, wil zich vooral richten op een vrouwelijk publiek. Een samenwerking met het tijdschrift Flair moet daar mee voor zorgen. [naar artikel]
In de dagelijkse rubriek DM ZAPT zet de tv-redactie van De Morgen de blik op oneindig. Vandaag: Stef Selfslagh over het Canvas-programma Culture Club. [naar artikel]
Uitgever Sanoma schrapt mogelijk 96 banen en wil zijn Belgische vrouwenbladen, waaronder Libelle en Flair verkopen aan Roularta Media Group. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.