Een aantal Rode Duivels weigert zondag deel te nemen aan een opdracht ten behoeve van de sponsors. Die reactie komt er ten gevolge van de [naar artikel]
AB Inbev, Carrefour, Coca-Cola en BMW zitten ook in hun maag met de Brusselse rapper Damso, die het officiële WK-lied voor de Rode Duivels zal... [naar artikel]
AB Inbev, Carrefour, Coca-Cola en BMW zitten ook in hun maag met de Brusselse rapper Damso, die het officiële WK-lied voor de Rode Duivels zal... [naar artikel]
De officiële sponsors van de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) hebben donderdag een gezamenlijke brief gericht aan de bond, waarin ze benadrukken “ernstige bedenkingen” te hebben bij de keuze van de KBVB voor rapper Damso als zanger van de Belgische hymne voor de wereldbeker in Rusland. Ze willen daarover met de voorzitter van de KBVB dinsdag in gesprek gaan, zeggen ze in de brief die Belga kon inkijken. [naar artikel]
Negen sponsors van de Rode Duivels benadrukken dat ze blij zijn met de beslissing van de Voetbalbond, om de samenwerking met rapper Damso stop te zetten. Dat laten ze in een gezamenlijke brief weten aan de voorzitter van de Voetbalbond. [naar artikel]
Twee sponsors van de Rode Duivels, koerierbedrijf GLS en warenhuisketen Carrefour, hebben beslist om geen klanten of gasten mee te nemen naar het WK voetbal in Qatar, zo meldt Het Nieuwsblad vandaag. [naar artikel]
Koerierbedrijf GLS en warenhuisketen Carrefour, twee sponsors van de Rode Duivels, zullen geen klanten en gasten meenemen naar het WK voetbal in Qatar, dit najaar. Aanleiding is de belabberde mensenrechtensituatie in het gastland. [naar artikel]
De Rode Duivels wel sponsoren, maar zelf niet gaan netwerken in Qatar, dat doen GSL, Côte d’Or en Carrefour naar aanleiding van de belabberde mensenrechtensituatie in het WK-gastland. Maar is dit wel voldoende om hun imago niet te schaden? “Eigenlijk is het niet ethisch dat die bedrijven in zo’n lastig parket worden gebracht”, zegt moraalfilosoof Patrick Loobuyck (UAntwerpen). [naar artikel]
De Rode Duivels wel sponsoren, maar zelf niet gaan netwerken in Qatar, dat doen GLS, Côte d’Or en Carrefour naar aanleiding van de belabberde mensenrechtensituatie in het WK-gastland. Maar is dit wel voldoende om hun imago niet te schaden? “Eigenlijk is het niet ethisch dat die bedrijven in zo’n lastig parket worden gebracht”, zegt moraalfilosoof Patrick Loobuyck (UAntwerpen). [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.