Het aantal mensen dat online producten koopt, stagneert. Maar wie online koopt, doet dat wel vaker en geeft ook steeds meer uit. Dat blijkt uit een nieuwe e-commercestudie van distributiefederatie Comeos. [naar artikel]
Bij verschillende grote webshops als Sarenza, Zalando, Bol.com en Torfs kun je producten gratis retourneren als je niet tevreden bent. En dat [naar artikel]
Een T-shirt dat te klein valt, of een verkeerde kabel voor je smartphone. Meer dan 60 procent van de consumenten doet tijdens de soldenperiode al eens een miskoop. Maar wat als je echt spijt hebt van een aankoop? Kan je het dan ook tijdens de soldenperiode kosteloos retourneren? En zijn er verschillen tussen digitale en fysieke winkels? Wij vroegen het aan consumentenorganisatie Testaankoop. [naar artikel]
Een T-shirt dat te klein valt, of een verkeerde kabel voor je smartphone. Meer dan 60 procent van de consumenten doet tijdens de soldenperiode al eens een miskoop. Maar wat als je echt spijt hebt van een aankoop? Kan je het dan ook tijdens de soldenperiode kosteloos retourneren? En zijn er verschillen tussen digitale en fysieke winkels? Wij vroegen het aan consumentenorganisatie Testaankoop. [naar artikel]
Vandaag, op 1 juli, gaan de solden weer van start. Meer dan 60 procent van de consumenten doet tijdens deze periode al eens een miskoop. Wat als je echt spijt hebt van een aankoop? Kan je het dan ook tijdens de koopjesperiode kosteloos retourneren? En zijn er verschillen tussen digitale en fysieke winkels? Wij vroegen het aan consumentenorganisatie Testaankoop. [naar artikel]
De lijst van voedingsmiddelen die worden teruggeroepen omdat ze te veel resten van het in Europa verboden gewasbeschermingsmiddel ethyleenoxide bevatten, wordt alsmaar langer. Nu wordt ook KIRI-smeerkaas uit de handel genomen, zo maakten het Voedselagentschap FAVV en het bedrijf Bel Belgium maandag bekend. [naar artikel]
Verschillende supermarktketens hebben de voorbije weken honderden producten in prijs verlaagd. Maar van die prijsverlagingen merken de meeste consumenten amper iets op hun kassaticket. Integendeel zelfs, meer producten lijken net duurder geworden te zijn. De prijzen in onze HLN-winkelkar bevestigen dat. Hoe kan dat? Els Breugelmans, retailexpert en professor Marketing aan KU Leuven, neemt de promoties onder de loep: “Als consument is het niet eenvoudig om profijt te doen.” [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Stéphanie Brassinne van Odyskin. 1. Wat is Odyskin? ‘Odyskin is een natuurlijk, Cosmos Organic en Vegan gecertificeerd zonnebrandmerk met milieuvriendelijke verpakkingen. We hebben drie jaar geïnvesteerd in research en development […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Stéphanie Brassinne van Odyskin: ‘Er is geen reden waarom natuurlijk producten minder doeltreffend of aangenaam zouden zijn dan traditionele producten’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.