Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Aantal mensen dat online koopt, stagneert. Producten terugsturen wordt "nationale sport"

08/06/2017 - 12:32
"Het aantal mensen dat online producten koopt, stagneert. Maar wie online koopt, doet dat wel vaker en geeft ook steeds meer uit. Dat blijkt uit"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Aantal mensen dat online koopt, stagneert. Producten terugsturen wordt "nationale sport" (08/06/2017 - De Morgen)

Het aantal mensen dat online producten koopt, stagneert. Maar wie online koopt, doet dat wel vaker en geeft ook steeds meer uit. Dat blijkt uit een nieuwe e-commercestudie van distributiefederatie Comeos. [naar artikel]


2. Kun je producten gratis terugsturen? Dan koop je ook meer (25/01/2017 - Het Laatste Nieuws)

Bij verschillende grote webshops als Sarenza, Zalando, Bol.com en Torfs kun je producten gratis retourneren als je niet tevreden bent. En dat [naar artikel]


3. “Meer dan 6 op de 10 mensen hebben wel eens spijt van een koopje”: Mag je producten terugsturen tijdens de solden? (17/01/2023 - Het Laatste Nieuws)

Een T-shirt dat te klein valt, of een verkeerde kabel voor je smartphone. Meer dan 60 procent van de consumenten doet tijdens de soldenperiode al eens een miskoop. Maar wat als je echt spijt hebt van een aankoop? Kan je het dan ook tijdens de soldenperiode kosteloos retourneren? En zijn er verschillen tussen digitale en fysieke winkels? Wij vroegen het aan consumentenorganisatie Testaankoop. [naar artikel]


4. “Meer dan 6 op de 10 mensen hebben wel eens spijt van een koopje”: Mag je producten altijd terugsturen tijdens de solden? (22/01/2023 - Het Laatste Nieuws)

Een T-shirt dat te klein valt, of een verkeerde kabel voor je smartphone. Meer dan 60 procent van de consumenten doet tijdens de soldenperiode al eens een miskoop. Maar wat als je echt spijt hebt van een aankoop? Kan je het dan ook tijdens de soldenperiode kosteloos retourneren? En zijn er verschillen tussen digitale en fysieke winkels? Wij vroegen het aan consumentenorganisatie Testaankoop. [naar artikel]


5. “Meer dan 6 op de 10 mensen hebben weleens spijt van een koopje”: Mag je producten altijd terugsturen tijdens de solden? (01/07/2023 - Het Laatste Nieuws)

Vandaag, op 1 juli, gaan de solden weer van start. Meer dan 60 procent van de consumenten doet tijdens deze periode al eens een miskoop. Wat als je echt spijt hebt van een aankoop? Kan je het dan ook tijdens de koopjesperiode kosteloos retourneren? En zijn er verschillen tussen digitale en fysieke winkels? Wij vroegen het aan consumentenorganisatie Testaankoop. [naar artikel]


6. Ruim 40 producten uit de schappen door pesticide: lijst met teruggeroepen producten blijft maar groeien (09/08/2021 - Het Nieuwsblad)

De lijst van voedingsmiddelen die worden teruggeroepen omdat ze te veel resten van het in Europa verboden gewasbeschermingsmiddel ethyleenoxide bevatten, wordt alsmaar langer. Nu wordt ook KIRI-smeerkaas uit de handel genomen, zo maakten het Voedselagentschap FAVV en het bedrijf Bel Belgium maandag bekend. [naar artikel]


7. Supermarkten pakken uit met promoties, maar die voelen we amper: “Colruyt maakte 1.650 producten goedkoper, maar ook 4.580 producten duurder” (22/05/2023 - Het Laatste Nieuws)

Verschillende supermarktketens hebben de voorbije weken honderden producten in prijs verlaagd. Maar van die prijsverlagingen merken de meeste consumenten amper iets op hun kassaticket. Integendeel zelfs, meer producten lijken net duurder geworden te zijn. De prijzen in onze HLN-winkelkar bevestigen dat. Hoe kan dat? Els Breugelmans, retailexpert en professor Marketing aan KU Leuven, neemt de promoties onder de loep: “Als consument is het niet eenvoudig om profijt te doen.” [naar artikel]


8. GEZOND ONDERNEMEN Stéphanie Brassinne van Odyskin: ‘Er is geen reden waarom natuurlijk producten minder doeltreffend of aangenaam zouden zijn dan traditionele producten’ (07/06/2023 - Gezond.be)

Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Stéphanie Brassinne van Odyskin. 1. Wat is Odyskin? ‘Odyskin is een natuurlijk, Cosmos Organic en Vegan gecertificeerd zonnebrandmerk met milieuvriendelijke verpakkingen. We hebben drie jaar geïnvesteerd in research en development […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Stéphanie Brassinne van Odyskin: ‘Er is geen reden waarom natuurlijk producten minder doeltreffend of aangenaam zouden zijn dan traditionele producten’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!