Bij verschillende grote webshops als Sarenza, Zalando, Bol.com en Torfs kun je producten gratis retourneren als je niet tevreden bent. En dat [naar artikel]
Webshops die je artikelen gratis laten terugsturen doen dat niet alleen voor jouw comfort. Ze halen er ook zelf voordeel uit, want op die manier koop je meer. Dat is de conclusie van de Nederlandse econoom Alec Minnema, die retourbeleid onder de loep nam in zijn thesis voor de Rijksuniversiteit Groningen. [naar artikel]
Een T-shirt dat te klein valt, of een verkeerde kabel voor je smartphone. Meer dan 60 procent van de consumenten doet tijdens de soldenperiode al eens een miskoop. Maar wat als je echt spijt hebt van een aankoop? Kan je het dan ook tijdens de soldenperiode kosteloos retourneren? En zijn er verschillen tussen digitale en fysieke winkels? Wij vroegen het aan consumentenorganisatie Testaankoop. [naar artikel]
Een T-shirt dat te klein valt, of een verkeerde kabel voor je smartphone. Meer dan 60 procent van de consumenten doet tijdens de soldenperiode al eens een miskoop. Maar wat als je echt spijt hebt van een aankoop? Kan je het dan ook tijdens de soldenperiode kosteloos retourneren? En zijn er verschillen tussen digitale en fysieke winkels? Wij vroegen het aan consumentenorganisatie Testaankoop. [naar artikel]
Vandaag, op 1 juli, gaan de solden weer van start. Meer dan 60 procent van de consumenten doet tijdens deze periode al eens een miskoop. Wat als je echt spijt hebt van een aankoop? Kan je het dan ook tijdens de koopjesperiode kosteloos retourneren? En zijn er verschillen tussen digitale en fysieke winkels? Wij vroegen het aan consumentenorganisatie Testaankoop. [naar artikel]
Het aantal mensen dat online producten koopt, stagneert. Maar wie online koopt, doet dat wel vaker en geeft ook steeds meer uit. Dat blijkt uit een nieuwe e-commercestudie van distributiefederatie Comeos. [naar artikel]
Warenhuisketen Albert Heijn pakt uit met “combo promo's”. Dat betekent dat je er bij aankoop van een hele reeks producten één tot maar liefst vijf (!) andere producten gratis bij krijgt. De leden van de online community Promojagers België deden al flink hun voordeel en maken er hun wekelijkse supertip van voor de lezers van HLN. [naar artikel]
Het gaat niet goed met Zalando. In het derde kwartaal van dit jaar maakte de populaire online modewinkel 55,7 miljoen euro verlies, tien keer meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Dat klanten massaal bestellingen gratis terugsturen, is de hoofdoorzaak van die rode cijfers. En dat terwijl Zalando groot geworden is dankzij het kosteloos retourneren. Is het einde van de paskamer in huis nabij? [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.