Molenbeek wil een beter imago. Bewoners vragen meer dialoog en - opvallend - vooral meer politie in hun gemeente. Dat blijkt uit een recent rapport. [naar artikel]
Multinational Philip Morris, goed voor een productie van 650 miljard sigaretten per jaar, claimt te willen streven naar een rookvrije wereld. Meer nog, “over enkele jaren” wil het bedrijf stoppen met de verkoop van klassieke sigaretten. “We zetten steeds meer in op wellness en gezondheidszorg”, zegt de CEO van Philip Morris Benelux. Al vragen experts zich af of ze niet vooral hun imago oppoetsen. [naar artikel]
Deze week trekt de VTM-soap ‘Familie’ de kaart van romantiek, suspense en feelgood. Niet alleen bij Alfons (Jaak Van Assche) en Karin (Loes Van den Heuvel) blijkt er immers iets moois te ontstaan. Ook bij Jan (Jef De Smedt) en Gerda (Britt Van Der Borght) lijkt dat het geval te zijn. Of is het Miranda? [naar artikel]
In Gent hebben al een zestigtal sekswerkers, raamexploitanten en buren-handelaren de handen in elkaar geslagen voor het behoud van de rosse buurt op het Zuid. De nieuwe vereniging “Glastra” reikt de hand naar (misnoegde) buurtbewoners en wil het imago van de rosse buurt, rond het Glazen Straatje, oppoetsen. [naar artikel]
De 16de uitgave van Winterpret - Plaisirs d’Hiver, die van 25 november tot 1 januari plaatsvindt in het centrum Brussel, moet het imago van de stad na de tragedie van de terreuraanslagen weer oppoetsen en de stad als een bron van bruisende, feestelijke samenhorigheid op de kaart zetten. [naar artikel]
De handelaars in de Brederodestraat willen een winkeliersvereniging oprichten, om het negatieve imago van hun straat op te krikken en conflicten te vermijden in de toekomst. Ondernemersorganisatie Unizo ging zaterdag, samen met een aantal buurtbewoners, praten met de handelaars van de straat. [naar artikel]
‘Welkom in Bakoe, waar geld noch mensenrechten een rol spelen.’ De kans lijkt klein dat de stadionomroeper vanavond de drieste situatie in Azerbeidzjan aanhaalt. De Europa League-finale in de hoofdstad dient maar één doel: het imago van de dictatuur oppoetsen. [naar artikel]
Saudi-Arabië organiseert komend voorjaar de duurste paardenrace ooit. Prijzenpot: 20 miljoen dollar. Door zich te profileren als hotspot van sport en entertainment willen de Saudische prinsen hun bezoedelde imago oppoetsen. [naar artikel]
10:54 In Gent heeft Volvo zijn eigen batterijfabriek geopend. Daarmee zet de Zweedse autobouwer de elektrische jacht in op zijn concurrenten. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.