Meestal is het de topman Michael O'Leary die de klappen uitdeelt. Vandaag is het lagekostenmaatschappij Ryanair zelf die incasseert. "We fucked up" [naar artikel]
Ryanair schrapt de komende weken dagelijks tientallen vluchten zodat de piloten en het boordpersoneel van de Ierse lagekostenmaatschappij hun verlof kunnen opnemen. Die maatregel heeft ook impact op ons land: vanuit Charleroi worden dit weekend alleen al vier vluchten getroffen worden. Maar wat moet je doen als je vlucht geannuleerd wordt? [naar artikel]
Kan u deze zomer zorgeloos op vakantie naar Spanje, Portugal of verder naar het zuiden? Ryanair-topman Michael O’Leary voorspelt alvast chaos door te verwachten stakingen bij de luchtverkeersleiding in Frankrijk waardoor er dan geen vliegtuigen over het land mogen. [naar artikel]
18:08 De Ierse lagekostenmaatschappij Ryanair publiceert vanavond een lijst van alle vluchten die door een pilotentekort de komende weken worden geannuleerd. [naar artikel]
Luchtvaartmaatschappij Ryanair heeft een volledige lijst gepubliceerd met alle vluchten die tot en met 28 oktober geschrapt worden. De Ierse lagekostenmaatschappij zit in de problemen door een nieuwe regeling met de verlofdagen van het vliegend personeel. [naar artikel]
De Ierse lowcostmaatschappij Ryanair heeft in september 11,8 miljoen passagiers vervoerd. Dat is tien procent meer dan dezelfde maand in 2016, ondanks de problemen met afgelaste vluchten. [naar artikel]
De crisis rond de geschrapte vluchten van Ryanair van afgelopen maand heeft een eerste verantwoordelijke de kop gekost. Michael Hickey, COO van Ryanair, zal eind deze maand opstappen. Het was dan ook maar een kwestie van tijd voor crisis een eerste kop zou doen rollen bij de getergde luchtvaartmaatschappij. Michael Hickey werkte 30 jaar voor […] The post Chaos door geschrapte vluchten doet eerste kop rollen bij Ryanair appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Ryanair betwist dat het de reizigers moeilijk maakt om een compensatie in te dienen. De lagekostenmaatschappij bekijkt geval per geval en vraagt de reizigers om een vraag tot compensatie direct in te dienen bij Ryanair zelf, voor zich tot een derde partij te wenden als Happy Flights. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.