In de rubriek Look Hoes Talking gaan we op zoek naar het verhaal achter een Belgische platenhoes. Deze week: La Falaise, de debuut-ep van Charlotte Adigéry, alias WWWater, met artwork van fotografe Tina Herbots. [naar artikel]
Sinds de doorbraak van digitale fotografie, en daarna de smartphone, maken we vooral foto’s om ze op te slaan op onze toestellen of in de cloud.... [naar artikel]
Waar is de tijd dat Belgische elektronica knullig en/of onvolwassen klonk en hoegenaamd niet kon optornen tegen het buitenlandse spul? Vér weg, zo bleek nog maar eens in de AB waar A/T/O/S en Wwwater voor rillingen en hoog opgetrokken wenkbrauwen zorgden. [naar artikel]
Vanavond cureert WWWater haar eigen avond in de Vooruit. Aan de Londense vooravond van dat concert maakte het trio rond Charlotte Adigéry alvast een opperbeste beurt in Londen. Wij plakten als een vlieg aan de muur. [naar artikel]
Een briefje dat ex-Beatle John Lennon waarschijnlijk in 1969 aan de Britse koningin Elizabeth schreef, is opnieuw opgedoken in de hoes van een [naar artikel]
In de rubriek Look Hoes Talking gaan we op zoek naar het verhaal achter een Belgische platenhoes. Deze week: Running Days, het solodebuut van Balthazar-lid Jinte Deprez, alias J. Bernardt, met geweldig artwork van fotograaf Athos Burez. [naar artikel]
Ook in het digitale tijdperk zijn platenhoezen onmisbaar, zelfs al gaat de fysieke verkoop van muziek achteruit. Waarom is zo’n artwork van cruciaal belang? En blijven artiesten überhaupt overeind zonder? [naar artikel]
In de rubriek Look Hoes Talking gaan we op zoek naar het verhaal achter een Belgische platenhoes. Deze week: And Above All, het debuutalbum van de Gentse band Steiger, met een schilderij van Gerd de Kinderen. [naar artikel]
In de rubriek Look Hoes Talking gaan we op zoek naar het verhaal achter een Belgische platenhoes. Deze week: het titelloze debuutalbum van kolektiv, met een artwork van grafisch ontwerper Lennart Van den Bossche. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.