16:28 Belgische merken maken voorzichtig kennis met Snapchat, een sociaal medium dat vooral tieners en jonge twintigers kan bekoren. De helft van de op Snapchat actieve merken is nog maar enkele weken bezig... [naar artikel]
Snapchat biedt het betaalde abonnement Snapchat+ voortaan ook in Nederland en België aan. Het geeft abonnees onder meer een speciale markering en vroegtijdige toegang tot nieuwe functies. De dienst kost 4,49 euro per maand of 44,99 euro per jaar. [naar artikel]
Na alle commotie over de aankondiging van een attractie in het thema van de populaire TikTokkers Celine en Michiel, liet Plopsa vandaag weten dat het alle projecten met influencers tijdelijk stopzet. Het park zegt geschrokken te zijn van het cyberpesten en het taalgebruik van de fans en tegenstanders van het duo. “Influencers zijn sterke merken, en sterke merken hebben fans die door het vuur gaan voor hun merk”, aldus onderzoeker Jeroen Naudts. [naar artikel]
Gênant moment in de Britse stad Lincoln: een meisje betrapte haar vriend op heterdaad terwijl hij zich aan het amuseren was in een stripclub. Ze... [naar artikel]
Wat houdt ons bezig? Evi Hanssen, 44, mama van twee jongens en getrouwd met Kurt, heeft er een zesde zintuig voor. Wat ze zelf voelt, deelt ze hier graag. [naar artikel]
De Belgische Modefederatie Creamoda wil een Belgisch modelabel om de Belgische modemerken meer in de kijker te werken. "De modecollecties van merken van eigen bodem verkopen goed, maar de consumenten weten daarom nog niet per se dat het Belgische merken zijn. We moeten de merken nog wat dichter bij de consument brengen", zegt communicatieverantwoordelijke Wendy Luyckx. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.