De Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) vindt dat de reclameaffiches met Pommeline - een van de verleidsters in het jongste seizoen [naar artikel]
De Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) vindt dat de reclameaffiches met Pommeline - een van de verleidsters in het jongste seizoen van “Temptation Island” - “denigrerend is voor de vrouw en vraagt de onlinegokwebsite Starcasino.be om de affiches aan te passen of de campagne stop te zetten. [naar artikel]
Zien we binnenkort enkel nog publiciteit met vrouwen die een trui met rolkraag dragen? Reclamewaakhond JEP heeft deze week twee ondernemingen verplicht een reclamecampage te wijzigen of stop te zetten omdat er vrouwen in bikini op afgebeeld stonden. Een derde campagne, met Pommeline uit Temptation Island, werd in hogerberoep verboden. Ook al vanwege het ‘seksueel getinte karakter’. Is de JEP te preuts? “Absoluut niet. Een vrouw in bikini bij een reclame voor zonnecrème, zou wel kunnen”, zegt Piet Moons. [naar artikel]
De Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) heeft zopas beslist dat de Rich Meet Beautiful-campagne moet stopgezet worden. De campagne... [naar artikel]
Over de campagne van de Noorse datingsite was de voorbije dagen heel wat te doen. Met de campagne wil Rich Meet Beautiful studentes koppelen aan... [naar artikel]
De reclamecampagne voor de website RichMeetBeautiful.be, die studentes wil koppelen aan oudere rijke mannen, druist in tegen de menselijke waardigheid. Dat heeft de Jury voor Ethische Praktijken (JEP) vandaag beslist. De JEP heeft dan ook gevraagd aan de adverteerder om de reclame niet meer te verspreiden. [naar artikel]
De reclamewaakhond JEP verbiedt de reclamecampagne voor de omstreden website Rich Meet Beautiful. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.