Met Vrouwen van NASA heeft Lego een verkoophit in de Verenigde Staten te pakken. Op webwinkel Amazon is de Lego-set rond vrouwelijke ruimtevaartpioniers binnen een dag het best verkochte speelgoed. In de VS is het uitverkocht. [naar artikel]
Lego heeft haar nieuwste bouwset officieel voorgesteld. Het Colosseum is de grootste Legoset in haar gamma en verslaat zo de ‘Millennium Falcon’, het befaamde ruimteschip uit Star Wars als grootste set. Er is zo goed als mogelijk rekening gehouden om het gebouw, goed voor 9.000 steentjes zo historisch correct mogelijk te maken. [naar artikel]
De organisatie van de Gentse Zesdaagse laat weten dat het voor de eerste keer ooit alle kaarten heeft verkocht, nog voor aanvang van het evenement zelf. Bij voorgaande jaren was het soms mogelijk om een ticket te kopen op enkele minder populaire dagen. "Zelfs voor die dagen vlogen de tickets de deur uit", zegt organisator Christophe Impens. [naar artikel]
Word je opgenomen in het ziekenhuis? Dan zijn je kansen om te overleven groter bij een vrouwelijke arts dan wanneer je behandeld wordt door een man. Vrouwelijke topdokters zijn niet verbaasd: “Wij moesten ons harder bewijzen.” [naar artikel]
Eén minuut. Zo snel was het trouwfeest van Jonas Van Geel en James Cooke uitverkocht. 500 gasten waren er als de kippen bij om een ticketje te bemachtigen voor het feest ten voordele van Rode Neuzen Dag. Een geslaagd initiatief dus, al komt er op Facebook ook heel wat kritiek op de organisatie van de ticketverkoop. [naar artikel]
De jas in kwestie is knalroos, gemaakt van imitatiebont en bijzonder knuffelbaar. Kortom niet meteen je doorsnee winterjas, en toch was dit [naar artikel]
Toen prins Harry voor het eerst zijn vriendin showde op de Invictus Games in Toronto, veroverde Meghan Markle meteen de harten van het publiek. Britse media hebben het zelfs al over het 'Meghan'-effect. De zonnebril die ze aanhad op de foto's met de prins was in een mum van tijd uitverkocht. [naar artikel]
Sterren die een beautylijn lanceren hebben één ding gemeen: hun collecties zijn in een mum van tijd helemaal uitverkocht en duizenden fans blijven met een leeg winkelmandje achter. Maar zijn die producten echt zo populair? Een ex-werkneemster uit de industrie onthult - onder schuilnaam Alex - dat de illusie van schaarste creëren meestal een deel is van het plan. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.