Vrouw&Maatschappij (V&M), de vrouwenbeweging van CD&V, lanceert een campagne tegen seksuele intimidatie en geweld op het werk. De campagne wordt onder meer op sociale media gevoerd. [naar artikel]
Met filmpjes van mannelijke CD&V-kopstukken klaagt Vrouw & Maatschappij aan dat een op drie werknemers geconfronteerd wordt met geweld en ongewenst seksueel gedrag. [naar artikel]
De Belgische Brouwers hebben samen met de horecafederaties de campagne "16 jaar? Bewijs 't maar!" gelanceerd. Met deze sensibiliseringscampagne [naar artikel]
De Vereniging van Vlaamse Provincies (VVP) heeft zaterdagmorgen in het Provinciehuis in Leuven een campagne gelanceerd in de aanloop naar de provincieraadsverkiezingen van 2018. In de campagne profileren de Vlaamse provincies zich als “streekmotor”. Op de nieuwe website wwww.streekmotor.be werden filmpjes gepost die kunnen worden aangewend om deze boodschap uit te dragen. [naar artikel]
Met de feestdagen in het vooruitzicht drinken we al eens graag een glaasje meer. Het hoort erbij, vinden velen. Maar ook met minder of zelfs zonder alcohol kun je prima feesten. Die boodschap willen de uitbaters van café De Bijl uitdragen met hun nieuwste actie. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.