Ondanks betere arbeidsmarktprestaties bevindt het werknemersvertrouwen zich nog bijlange na niet op het niveau van tijdens de vorige... [naar artikel]
Leiders weten dat bevlogen medewerkers betere resultaten halen, maar ze weten niet goed hoe ze die betrokkenheid kunnen opwekken. De Amerikaanse professor neuro-economie Paul J. Zak legt in zijn boek Trust Factor uit hoe je dat doet. [naar artikel]
Zal Anglo-Eastern Plantations de nieuwe, meer aandeelhoudersvriendelijke politiek van de jongste maanden doortrekken? Graag nog eens een update. The post Volgt een verdere verbetering bij Anglo-Eastern Plantations? appeared first on Trends. [naar artikel]
Wie een technische richting volgt, heeft onmiddellijk werk. Dat blijkt uit cijfers van VDAB Limburg. In 2018 ontving men zo'n 30.000 vacatures, waarvan 30 procent STEM-vacatures. Om al die jobs in te vullen is er nood aan meer technische profielen. VDAB Limburg doet daarom een oproep: kies voor een technische opleiding. [naar artikel]
Het lijkt erop dat de Europese Centrale Bank de komende maanden enkele keren de rente gaat verhogen. Betekent dat (eindelijk) goed nieuws voor onze spaarrekeningen? Wij laten twee experts aan het woord. [naar artikel]
Bijna de helft van de appartementen die vorig jaar verkocht werden, beschikten over een gunstig energielabel A of B. Maar uit de jaarcijfers van notaris.be blijkt ook dat er bij de huizenverkoop – die in aantal veel groter is - minder goed nieuws te rapen viel, want daar had meer dan 80 procent een energielabel C of slechter. Hoe komt het dat de vergroening bij appartementen een pak sneller lijkt te gaan? En hoeveel extra betaal je vandaag voor een goede energiescore? [naar artikel]
De armoede in Vlaanderen blijft toenemen. Iets meer dan 11 procent van de Vlamingen leeft in armoede. Erger is het gesteld als de kinderarmoede [naar artikel]
Zimbabwe begint vandaag aan een nieuw tijdperk. Robert Mugabe is weg, zijn rechterhand, Emmerson Mnangagwa, bijgenaamd 'De Krokodil', neemt het... [naar artikel]
Het Radio 2-programma "De inspecteur" krijgt heel wat klachten over de bereikbaarheid van de klantendienst van Bpost. Lang wachten aan de telefoon als je belt en geen antwoord op mails, klinkt het bij heel wat luisteraars. Er is ook kritiek te horen van mensen die niet geholpen worden door Bpost als hun pakje niet wordt geleverd. Het bedrijf verwijst telkens door naar de verzender maar moet ook de ontvanger helpen, zegt de ombudsdienst voor de postsector. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.