Onder de noemer Bel Friday zetten Belgische winkels zichzelf extra in de kijker tijdens Allerheiligen. Het moet dé Belgische variant worden op Black Friday, dat eind november wereldwijd voor promoties zorgt. “Een knipoog naar Black Friday, maar vooral een kans om Belgische retailers te promoten.” [naar artikel]
Consumenten wereldwijd maken zich op voor Black Friday, het feest van de consument. Of van de overconsumptie, menen criticasters. Ook De Kringwinkel Antwerpen springt op de kar van de kortingsdag, maar wel met een duurzaam alternatief: Green Friday. [naar artikel]
De Amerikaanse consumenten hebben hun traditionele koopwoede op Thanksgiving en Black Friday royaler dan ooit getoond. In totaal gaven ze 5,3 [naar artikel]
Unizo en aangesloten sectorfederaties vragen consumenten in een open brief om oog te hebben voor de uitwassen van de koopjesactie "Black Friday". Op Black Friday worden er fikse kortingen aangeboden in heel wat (online) winkels, maar dat zet kleine handelaars in uw buurt onder financiële druk om te kunnen concurreren. [naar artikel]
Van Black Friday Countdown tot Black Weekend of Black Week. Black Friday wordt in ons land steeds vaker gevierd. Niet enkel op vrijdag: dit jaar zijn er een week lang koopjes te doen, zowel online als in fysieke winkels. “Black Friday is in Amerika de dag na Thanksgiving. Hier betekent het niet meer of minder dan: wij geven korting”, zegt marketingexpert Gino Van Ossel. “Het is een geïmporteerd iets en is eerder een uitgerokken vrijdag geworden.” [naar artikel]
Van Black Friday Countdown tot Black Weekend of Black Week. Black Friday wordt in ons land steeds vaker gevierd. Niet enkel op vrijdag: dit jaar zijn er een week lang koopjes te doen, zowel online als in fysieke winkels. “Black Friday is in Amerika de dag na Thanksgiving. Hier betekent het niet meer of minder dan: wij geven korting”, zegt marketingexpert Gino Van Ossel. “Het is een geïmporteerd iets en is eerder een uitgerokken vrijdag geworden.” [naar artikel]
Tv’s zijn op Black Friday elk jaar het populairste techproduct dat in België wordt verkocht. Maar welke modellen zijn je geld waard? We tippen zes modellen, van budget- tot luxetoestellen, met een prijs die start bij 750 euro en vervolgens een flink eind boven de 2.000 euro kruipt. Maar de kans is dus groot dat je ze een pak goedkoper zult aantreffen tijdens het Black Friday-weekend. [naar artikel]
Black Friday draait op volle toeren. Om 17.00 uur heeft Worldline, Europees leider op het vlak van betaal- en transactiediensten, al 5,8 miljoen elektronische betalingen verwerkt. Dat is een stijging met 12 procent ten opzichte van een gemiddelde vrijdag. In de VS staat Black Friday al jaren bekend als de soldenperiode na Thanksgiving, maar het […] Het bericht Twaalf procent meer elektronische betalingen op Black Friday verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De kortingen op Black Friday zullen dit jaar een pak lager liggen dan normaal. Sommige ketens willen niet extra bijdragen aan de consumptiemaatschappij, maar heel wat kleinere ketens kunnen in deze periode vol crisissen niet tegemoetkomen aan de extreme kortingen die consumenten verwachten van Black Friday. [naar artikel]
Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en kan je forse kortingen vinden, zowel in fysieke winkels als online. Helaas zijn sommige kortingen te mooi om waar te zijn. Heb jij je al eens laten bedotten tijdens Black Friday? Of ben je met Black Friday opgelicht geweest? [naar artikel]
Met het eindejaar in zicht kijken heel veel consumenten reikhalzend uit naar het eerste grote shoppingfeest: Black Friday, op 25 november. Al wordt de dag waarop traditioneel gezwaaid wordt met schreeuwerige kortingen anders dan andere jaren. Experts verwachten de superpromoties deze keer vooral bij kleinere retailers die aankijken tegen een nakend faillissement. [naar artikel]
Uit verschillende cijfers blijkt dat Black Friday een succes was. Door de torenhoge inflatie hebben de consumenten nu eenmaal meer aandacht voor kortingen. In het nieuws: Data van verschillende betaalverwerkers tonen aan dat we met z’n allen massaal de jacht op koopjes hebben ingezet tijdens Black Friday. Door de inflatie hebben we meer aandacht voor […] [naar artikel]
Vijf jaar na de introductie van kortingenfestijn Black Friday in ons land, klinkt het gemor bij handelaars steeds luider. De een countert met een ‘Green Friday’, de ander gooit voor één dag het slot op de webshop. Is verzet wel de juiste strategie? [naar artikel]
Black Friday is dé dag bij uitstek om koopjes te doen. Dat is leuk natuurlijk, maar de laatste jaren krijgt het concept ook steeds meer kritiek. In de eerste plaats omdat al dat kopen allesbehalve duurzaam is. Maar ook omdat vooral grote spelers voordeel uit Black Friday halen, terwijl kleinere handelaars er juist door benadeeld worden. Move over Black Friday, hier zijn Belgian, Warm, Red en Green Friday. [naar artikel]
Vrijdag 24 november is het Black Friday. Een Amerikaans fenomeen waarin veel winkels flinke kortingen aanbieden. Black Friday 2016 was in België de drukste online shoppingdag van het jaar. Ook dit jaar worden gelijkaardige cijfers verwacht. In de Verenigde Staten veroorzaakt Black Friday erg veel chaos in de winkels. Bekijk hier het compilatiefilmpje. [naar artikel]
Tv’s zijn op Black Friday elk jaar het populairste techproduct dat in België wordt verkocht. Maar welke modellen zijn je geld waard? We tippen zes modellen, van budget- tot luxetoestellen, met een prijs die start bij 750 euro en vervolgens een flink eind boven de 2.000 euro kruipt. Maar de kans is dus groot dat je ze een pak goedkoper zult aantreffen tijdens het Black Friday-weekend. [naar artikel]
Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en kan je forse kortingen vinden, zowel in fysieke winkels als online. Helaas zijn sommige kortingen te mooi om waar te zijn. Heb jij je al eens laten bedotten tijdens Black Friday? Of ben je met Black Friday opgelicht geweest? [naar artikel]
Terwijl de inflatie ook in de Verenigde Staten hoge toppen scheert, hebben Amerikaanse consumenten 9,12 miljard dollar (8,7 miljard euro) gespendeerd in webwinkels op Black Friday. Dat is meer dan in de voorbije jaren, zegt Adobe Analytics. [naar artikel]
Amper 28 procent van de promoties die in het kader van Black Friday worden aangeboden is interessant wanneer wordt gekeken naar prijs én kwaliteit. Dat blijkt uit een analyse van Test Aankoop. De consumentenorganisatie roept mensen die van de Black Friday-koopjes willen profiteren op om waakzaam te zijn en zorgvuldig te vergelijken. [naar artikel]
De Amerikaanse consumenten hebben hun traditionele koopwoede op Thanksgiving en Black Friday, de vrijdag na Thanksgiving, royaler dan ooit getoond. In totaal gaven ze 5,3 miljard dollar (ruim 5 miljard euro) uit. Dat is 18 procent meer dan vorig jaar, becijferde het softwarebedrijf Adobe Systems Inc. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.