17:59 Magic Leap, een Amerikaanse start-up die zonder iets op de markt te brengen al miljarden waard is, gaat volgend jaar een futuristische bril lanceren, zegt het. [naar artikel]
Waarom nog kiezen tussen lipgloss en verzorgende balsems? Een nieuw product combineert het beste van twee werelden: lipolie. Op sociale media als TikTok zijn video’s over lip oils al meer dan een miljard keer bekeken. Dermatoloog Griet Voet legt uit of ze echt zo vernieuwend zijn en welke je het beste kiest voor mooie, gehydrateerde lippen. [naar artikel]
Scheren, waxen, laseren… er zijn heel wat technieken om komaf te maken met ongewenste haren. Maar als we sociale media mogen geloven, zijn ze binnenkort allemaal verleden tijd. Enter: de ‘crystal hair remover’, een goedkoop toestelletje dat je eender wanneer kan gebruiken en je twee weken lang een gladde huid belooft. Maar klopt dat ook? Wij deden de test. [naar artikel]
Athena, een Amerikaanse startup, wil mensen die geen miljardair zijn helpen investeren in de globale kunstmarkt. Het bedrijf richt een investeringsfonds op voor een globale markt waarin jaarlijks voor 64 miljard dollar aan kunstwerken van eigenaar wisselt. De startup wil big data en algoritmes inzetten om betrouwbare returns voor haar klanten te genereren. Dat betekent […] The post Startup belooft 20% return op investeringen in kunst appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Eén van de populairste boeken van vorig jaar is nu verfilmd, 'The Girl on the Train' oftewel 'Het meisje in de trein'. Emily Blunt speelt de rol [naar artikel]
01:00 Het Amerikaanse bedrijf Magic Leap belooft de wereld een baanbrekende nieuwe ervaring in zogenaamde augmented reality: computerbeelden vermengd met de echte realiteit. Maar er zijn ernstige twijfels. [naar artikel]
Daar was hij plots: de Magic Leap One. De headset van het meest gehypete technologiebedrijf van dit decennium. Toch blijft de vraag: waarom pompen bedrijven zoals Alphabet en Alibaba honderden miljoenen in een bedrijf dat vooral absurde patenten aanvraagt en vervalste filmpjes publiceert? [naar artikel]
Al vier jaar lang belooft Magic Leap de manier waarop we naar de wereld kijken voor altijd te veranderen. Alleen bleef het altijd bij beloftes en straffe promofilmpjes. Nu is er een product: een mixed reality bril ter waarde van 2.295 dollar (1.980 euro). Zit daar nog iemand op te wachten? [naar artikel]
Wie de gehypete nieuwe game van de Japanse gameregisseur Hideo Kojima in de PlayStation 4 stopt, verkeert sowieso in dubio. Is Death Stranding een veredelde koeriersimulator of een nieuwe vorm van een verhalend medium? Is het oersaai of juist helemaal niet? Het is tijdverlies op zijn mooist. En dat is een compliment. [naar artikel]
Miljoenen gamers keken al maanden uit naar de komst van Cyberpunk 2077. Maar zo hoog de verwachtingen waren, zo groot is ook de ontgoocheling. ‘Het is een totale ramp.’ Videospelontwikkelaar CD Projekt Red belooft verbeteringen begin volgend jaar. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.