Oostendenaar Bjorn Van Hijfte is sinds begin dit jaar aan de slag in zijn eigen klassieke barbiershop. “Het is een opvallende carrièreswitch, maar ik vind het gewoon super om te doen”, zegt hij. [naar artikel]
Severine Distave, vicepresident marketing en innovatie bij Alpro Europe, werd verkozen tot de Nederlandstalige Marketeer van het Jaar 2016. [naar artikel]
De rechtbank sloot dinsdag het faillissement af van de bvba van Geert L., een Antwerpse zelfverklaarde marketinggoeroe die grote sier maakte in de Limburgse bedrijfswereld en daarbij voor 136.000 euro schulden maakte. Amper 3 procent daarvan kon voldaan worden: de kosten van de rechtbank en het advocatenkantoor. De grootste schuldeisers blijven met lege handen achter. Geert L. schopte het tot werkgroepen van VOKA, VKW en zelfs het voorzitterschap van de ondernemersclub Zuid-Oost-Limburg. [naar artikel]
11:47 De Waverse start-up Sortlist gooit zich na België en Frankrijk op de Spaanse markt. Het bedrijf van twintig mensen helpt kmo’s aan een marketing- of communicatieagentschap. [naar artikel]
Guy Elewaut, marketingdirecteur bij Colruyt, is verkozen tot Nederlandstalige Marketeer van het Jaar 2017. Aan Franstalige zijde ging de eer naar David Favest van de Brusselse openbaarvervoermaatschappij MIVB. Dat werd woensdagavond bekendgemaakt tijdens de 23ste editie van Marketeer van het Jaar. De prijs wordt uitgereikt door marketingorganisatie BAM, in samenwerking met Trends en Trends-Tendances. De […] [naar artikel]
11:52 Matthias De Caluwe wordt de nieuwe topman van Horeca Vlaanderen, in opvolging van Danny Van Assche die naar zelfstandigenorganisatie Unizo vertrok. [naar artikel]
Voor de niet-voetballiefhebber, of de voetballiefhebber met een bredere interessesfeer, ziehier ons WK van de WAG’s. Waar niet het land zegeviert... [naar artikel]
Het beeld van zes partijvoorzitters mooi op een rijtje tijdens het openingscollege van professor Carl Devos, inspireerde politiek waarnemer Wouter Verschelden van Newsmonkey om ze te vergelijken: hun stijl, hun aanpak, hun inhoud. [naar artikel]
Zonhovenaar Sebastiaan Willen is niet bepaald van het honkvaste type. Op zijn 29ste bezocht hij al meer dan vijftig landen, hij studeerde in Hongkong, werkte een tijdlang in Londen en werd exact een jaar geleden voor zijn job overgeplaatst naar Kuala Lumpur, hoofdstad van Maleisië. “Kuala Lumpur is voor mij met stip de aangenaamste plek van heel Zuidoost-Azië: het is een moderne stad die tegelijkertijd toch heel wat historische gebouwen heeft én het eten is er lekker en niet duur”, zegt de marketeer. Al is er ook één nadeel. “Aan wijn en bier betaal je je hier blauw.” [naar artikel]
De naamsverandering van Dexia Bank in Belfius blijft 'talk of the town'. Dat zal CEO Jos Clijsters plezieren. De joviale Leuvenaar is een van de weinige topmanagers die even beslagen is in marketing als in bankieren. Emmanuel Vanbrussel [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.