Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Sporza

Ex-KBVB-kopstuk Bob Madou wordt senior marketing partner bij Club Brugge

18/01/2018 - 20:57
"Om het merk Club Brugge nog beter in de markt te zetten, heeft blauw-zwart Bob Madou aan boord genomen. "Ik vind dit een voorrecht als Bruggeling en Club-fan.""

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Ex-KBVB-kopstuk Bob Madou wordt senior marketing partner bij Club Brugge (18/01/2018 - Sporza)

Om het merk Club Brugge nog beter in de markt te zetten, heeft blauw-zwart Bob Madou aan boord genomen. "Ik vind dit een voorrecht als Bruggeling en Club-fan." [naar artikel]


2. “In de Koude Oorlog 2.0 is China de senior partner, Rusland de junior en bestudeert Peking hoe zich tegen de VS te verdedigen wanneer het showtime is in Taiwan” (25/03/2022 - Express)

“China staat aan de kant van Rusland, laat dat duidelijk zijn.” Dat zegt de  bekende Schotse historicus Niall Ferguson in een gesprek met Scott Galloway, professor marketing aan de New York University Stern School of Business. “We maken onszelf wat wijs als we hopen dat Xi Jinping zal tussenkomen om een vredesakkoord te bewerkstelligen. Dat […] [naar artikel]


3. Zo word jij als senior opnieuw verliefd. “De angst om je nieuwe partner ook te verliezen, is heel logisch” (22/01/2024 - Het Laatste Nieuws)

Liefde op late leeftijd is warm, een tikje schattig maar voorál ook vurig. Dat bewijst het VRT-programma ‘Hotel Romantiek’ opnieuw. Single senioren die de liefde weer durven vieren, halen veel uit een nieuwe relatie, zeggen relatietherapeuten Chloé De Bie, Filip Geelen en Sarah Hertens. Al moet je volgens hen ook bij liefde op late leeftijd enkele karakteristieke obstakels samen overwinnen. “In sommige gevallen zal je niet meer de nummer één zijn van je nieuwe partner.” [naar artikel]


4. “De STEM-marketing heeft vooral gezorgd voor een gevecht tussen het ASO en het TSO” (01/09/2016 - Het Belang van Limburg)

Met z’n 147.000 zijn ze, de jonge Limburgers die vandaag weer naar school trekken. In alle kleuren en maten en in alle studierichtingen ontdekken ze weer wat meer van de wereld. En ook dit jaar zijn er weer meer zogenaamde STEM-leerlingen, dat zijn jongeren die kiezen voor Science, Technology, Engineering & Mathematics. Dat is een goede zaak, want al jaren schreeuwt de arbeidsmarkt om meer technologisch en wetenschappelijk opgeleiden. Dat het onderwijsveld en de politiek daar op inspelen is niet alleen logisch, het is zelfs levensnoodzakelijk voor onze economie. In Duitsland schat het Institut der Deutschen Wirtschaft het economische verlies als gevolg van de tekorten op de arbeidsmarkt op meer dan 20 miljard euro per jaar. Alleen al de ingenieurstekorten zijn goed voor een verlies van 3,4 miljard euro. Extrapoleer dat naar ons land en een kind weet dat de rekening gepeperd is. [naar artikel]


5. “ASO doet met STEM-marketing TSO dalen” (01/09/2016 - Het Belang van Limburg)

Nijverheidscholen hebben er een nieuwe concurrent bij: ASO-scholen die zich profileren met STEM - science, technology, engineering en mathematics - en daarmee het TSO recht in het hart treffen. In het Technisch Heilig-Hartinstituut van Leopoldsburg verliezen ze dit jaar weer 20 procent leerlingen. De laatste 10 jaar is het aantal leerlingen in de katholieke nijverheidsscholen in Limburg zelfs met 2.000 gedaald. “Nochtans is Industriële Wetenschappen uit het TSO de enige echte STEM-richting in het secundair”, zegt Emile Claeys, teamverantwoordelijke secundair onderwijs van het Katholiek Onderwijs Vlaanderen. [naar artikel]


6. Antiterreurcursus: ‘Lijkt eerder op handige marketing’ (26/09/2016 - De Standaard)

In Antwerpen begint eind oktober een Counter Terror Academy, die mensen leert omgaan met terreur. De politie heeft bedenkingen bij de cursus. [naar artikel]


7. Glory, glory Marketing United (20/01/2017 - Het Laatste Nieuws)

Partnerships met een noodlefabrikant, een tractorbedrijf en een verfmerk. U kan het zo gek niet bedenken. Ondanks uitblijvend sportief succes is [naar artikel]


8. “Artificiële intelligentie zal revolutie betekenen voor marketing” (24/01/2017 - Express)

De meeste marketing-verantwoordelijken zijn ervan overtuigd dat artificiële intelligentie de volgende jaren een revolutie in hun sector zal veroorzaken, maar slechts een kleine groep begrijpt de technologie en nog minder worden de programma’s daadwerkelijk gebruikt. Dat is de conclusie van een onderzoek van de consulenten Demandbase en Wakefield Research bij vijfhonderd marketing-executives. De resultaten van […] The post “Artificiële intelligentie zal revolutie betekenen voor marketing” appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


9. Christelijk embleem Real Madrid sneuvelt voor Arabische marketing (26/01/2017 - Express)

Marka, een retailer uit de Verenigde Arabisch Emiraten, heeft een merchandising-akkoord bereikt met de Spaanse voetbalclub Real Madrid. Het akkoord geeft Marka de exclusieve rechten om producten van Real Madrid te produceren, distribueren in de Verenigde Arabische Emiraten, Saudi-Arabië, Qatar, Koeweit, Bahrein en Oman. Opmerkelijk is echter dat voor de verkoop van de producten het […] The post Christelijk embleem Real Madrid sneuvelt voor Arabische marketing appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!