Lufthansa, het Duitse moederbedrijf van Brussels Airlines, zou de eigenheid van de Belgische dochter bij het grof vuil willen zetten. Dat zou het einde worden van de luchtvaartmaatschappij zoals we die vandaag kennen, schrijft De Standaard. [naar artikel]
Een vijftigtal Belgische topmanagers pleit voor een sterk Brussels Airlines. Ze doen dat in een brief die is verschenen op de websites van VRT NWS en De Tijd. De vluchten die Brussels Airlines uitvoert naar de rest van de wereld “zijn van strategisch belang”, luidt het. De brief is ondertekend door onder meer toplui van […] [naar artikel]
Er moeten bij Brussels Airlines op korte termijn geen veranderingen verwacht worden, tenzij groei. “Brussels Airlines blijft de sterke home carrier op Brussels Airport, met zowel korte- als langeafstandsvluchten”, zo zei Eurowings-topman Thorsten Dirks tijdens een persconferentie bij Brussels Airlines. De maatschappij wordt bovendien verantwoordelijk voor alle langeafstandsactiviteiten van de Eurowings-groep. Het merk Brussels Airlines […] [naar artikel]
Brussels Airlines blijft een Belgisch bedrijf en zal een 'doorslaggevende rol' spelen in de toekomst van de Eurowings Group. [naar artikel]
17:32 CEO Christina Foerster verdedigt het nieuwe soloscenario voor Brussels Airlines. [naar artikel]
Brussels Airlines wordt niet verder geïntegreerd in Eurowings, maar zal nauwer aansluiten bij andere Lufthansa-maatschappijen, zo kondigt Lufthansa aan. Zo wordt de luchtvaartmaatschappij dan toch geen lagekostenmaatschappij. Het merk staat nu ook niet langer ter discussie, zegt Christina Foerster, CEO van Brussels Airlines. [naar artikel]
18:22 Na de Slovaakse vrachtluchtvaartmaatschappij Air Cargo Global vreest Brussels Airport dat Magma Avation dat voorbeeld snel zal volgen. [naar artikel]
De toekomst oogt niet rooskleurig voor Brussels Airlines. Lufthansa, dat eigenaar is van de Belgische luchtvaartmaatschappij, legt meer en meer z'n... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.