22:39 Techbedrijf Amazon steekt Microsoft voorbij en wordt na Alphabet (Google) en Apple het grootste bedrijf ter wereld qua beurswaarde. [naar artikel]
Webwinkel Amazon heeft Microsoft uit de top drie gestoten van meest waardevolle merken ter wereld. [naar artikel]
De Amerikaanse webwinkel Amazon is naar de koppositie geschoten op de ranglijst van meest waardevolle merken wereldwijd. De merkwaarde van Amazon... [naar artikel]
De online retailer Amazon heeft zich het voorbije jaar opgewerkt tot het meest waardevolle merk van de wereld. Dat betekent het einde van een tijdperk van twaalf jaar waarin Google zich op het gebied van merkwaarde steevast tot wereldleider kroonde. Dat blijkt uit een rapport van de marketing-bureaus WPP Group en Kantar. Volgens het rapport … The post Amazon stoot Google van de troon als waardevolste merk ter wereld appeared first on Express. [naar artikel]
Techreus Apple heeft in de beurshandel vrijdag het Saoedische staatsoliebedrijf Saudi Aramco tijdelijk afgelost als waardevolste beursgenoteerde bedrijf ter wereld.... The post Apple met 1.765 miljard dollar beurswaarde terug waardevolste bedrijf ter wereld appeared first on Business AM. [naar artikel]
Het Nederlandse ASML heeft de positie van op twee na waardevolste beursbedrijf in Europa weer teruggepakt. Het concern heeft nu een beurswaarde van zo'n 284 miljard euro. De chipmachinemaker uit Veldhoven stootte daarmee het Zwitserse levensmiddelenconcern Nestlé, bekend van Nescafé en KitKat, van de derde plaats. The post ASML weer het op twee na waardevolste Europese bedrijf appeared first on Data News. [naar artikel]
09:50 De Amerikaanse webwinkel Amazon is het meest waardevolle merk ter wereld geworden. [naar artikel]
20:47 Analisten en beleggers beschouwen het obesitasmiddel van de Deense farmagroep als een goudmijn. [naar artikel]
De Deense farmaceut Novo Nordisk is door twee populaire afslankmiddelen razendsnel uitgegroeid tot het waardevolste bedrijf van Europa. Novo ging vorige maand het Franse luxeconcern LVMH voorbij en vergroot nu die voorsprong. De marktwaarde van Novo bedraagt 422 miljard euro en dat is 85 miljard euro meer dan het Franse luxeconcern LVMH. [naar artikel]
De Deense farmaceut Novo Nordisk is door twee populaire afslankmiddelen razendsnel uitgegroeid tot het waardevolste bedrijf van Europa. Novo ging vorige maand het Franse luxeconcern LVMH voorbij en vergroot nu die voorsprong. De marktwaarde van Novo bedraagt 422 miljard euro en dat is 85 miljard euro meer dan het Franse luxeconcern LVMH. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.