Reclame maken voor lingerie zonder beha's op de campagnefoto's te tonen, het Italiaanse merk Intimissimi doet het bij wijze van statement. De... [naar artikel]
Het Italiaanse lingeriemerk Intimissimi heeft zopas de nieuwste campagne gelanceerd. Die kreeg de naam ‘Empowered Women’ mee en toont geen beha of onderbroek, wel twee beroemde vrouwen in zijden ensembles. Met dit statement wil het merk benadrukken dat innerlijke kracht en persoonlijkheid de schoonheid van de vrouw meer bepaalt dan hun uiterlijk. [naar artikel]
Het Zweedse zusje van de H&M, Monki, heeft opnieuw een lingeriecampagne uitgebracht waarin geen modellen maar hele normale meisjes te zien zijn. De... [naar artikel]
Lena Dunham en haar Girls-collega Jemima Kirke zijn de sterren in een nieuwe campagne van lingerielabel Lonely Lingerie. Het Nieuw-Zeelandse merk staat erom bekend hun producten niet om het lijf van strakgefotoshopte modellen te tooien, maar wel om dat van vrouwen met een realistisch lichaam - en alles wat daarbij hoort. [naar artikel]
Schrijfster en actrice Lena Dunham is samen met collega Jemima Kirke het nieuwe gezicht van het Lonely Girls Project van lingeriemerk Lonely. De actrices staan model voor de nieuwe lingeriecampagne, waarbij naar goede gewoonte het gebruik van Photoshop achterwege wordt gelaten en vrouwen geportretteerd worden zoals ze echt zijn. [naar artikel]
Het Nieuw-Zeelandse lingerielabel Lonely maakt ondergoed voor vrouwen die 'lingerie dragen als liefdesbrief aan henzelf.' Een kolfje naar de hand van Lena Dunham en Jemima Kirke. [naar artikel]
Ronde billen, kleine billen, volle boezem, minicupje, littekens of striemen: vrouwen zijn er in alle maten en vormen, en dat weet ook het Zweedse [naar artikel]
De Britse Gemma Flanagan werkte tot vijf jaar geleden bij luchtvaartmaatschappij British Airways toen het noodlot toesloeg: de auto-immuunziekte, het syndroom van Guillain-Barré, werd bij haar vastgesteld. Door spierverlamming kwam ze in een rolstoel terecht maar ze laat de moed niet zakken. Vandaag is de 33-jarige brunette lingeriemodel. [naar artikel]
Op schoonheid kleeft geen leeftijd, en het hoeven heus niet altijd jongedames te zijn die de nieuwste collectie beha's en slips tonen. Dat is de [naar artikel]
Van de dochter van Uma Thurman tot een model van boven de zeventig: de nieuwe campagne van het Amerikaanse Calvin Klein, die dinsdag werd gelanceerd, is een ode aan vrouwen van alle leeftijden . [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.