De federale overheid lanceert een grootschalige campagne die iedereen moet informeren wat te doen bij een kernramp. Vanaf vandaag kan iedereen gratis jodiumtabletten afhalen in de apotheek, maar er zijn ook andere dingen die mensen kunnen doen om zich te beschermen moest het ooit fout gaan in onze kerncentrales. [naar artikel]
Professor Erika Vlieghe vindt dat er snel een nieuwe informatiecampagne moet komen over het coronavirus. Volgens Vlieghe weten veel mensen die nu ziek zijn bitter weinig over de gevaren van coronapandemie en de maatregelen die we moeten volgen. Die onwetendheid en ons onaangepaste gedrag vertaalt zich de afgelopen weken in sterk stijgende cijfers. Nieuwe, doordachte maatregelen dringen zich de komende tijd op. “Als je huis in brand staat, moet je wel iets doen”, zegt Vlieghe in “De ochtend” op Radio 1. [naar artikel]
Vlaams minister voor Welzijn, Volksgezondheid en Gezin Jo Vandeurzen (CD&V) heeft zaterdag de allereerste gids “Wat te doen bij een tekenbeet” uitgereikt aan KSA Zelem in het Limburgse Halen. De campagne, “Wees niet gek. Doe de tekencheck”, en de website www.tekenbeten.be geven een duidelijk advies over teken: “controleer, verwijder en volg op”. [naar artikel]
09:00 De Britse regering begint met het adviseren van mensen en bedrijven over wat ze te wachten staat en wat ze moeten doen als er geen akkoord over de brexit komt tussen de Europese Unie en Groot-Brittann... [naar artikel]
Vanaf 1 juli gaat de politie LRH twee weken de lichte aanhangwagen controleren. Wiens aanhangwagen niet in orde is, krijgt een proces-verbaal. Maar eerst volgt nog met een informatiecampagne die zaterdag in alle containerparken start. [naar artikel]
"Get ready for Brexit" heet de informatiecampagne, en ze kost de overheid honderd miljoen Britse pond. Ze moet de Brit (en de Europeaan) voorbereiden op een no-dealbrexit, een brexit zonder akkoord met de Europese Unie. [naar artikel]
Minister van Economie Nathalie Muylle start een informatiecampagne om de consumenten goed in te lichten over de verplichting van de handelaars vanaf 1 december om cashbetalingen af te ronden. “Veel consumenten en handelaars vinden de munten van 1 en 2 cent erg storend. Consumenten vinden dat de centjes veel wegen in de portefeuille en het […] Het bericht Informatiecampagne over afronding cashbetalingen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Twitter heeft vandaag aangekondigd uitgebreide data te delen van 5.929 Twitter-accounts die het platform heeft verwijderd, omdat ze een inbreuk... [naar artikel]
Onder het motto ‘rits vooraan, file zo gedaan’ heeft het Agentschap Wegen en Verkeer dinsdag in Lubbeek in aanwezigheid van Vlaams minister van Verkeer Lydia Peeters (Open VLD) een infocampagne gelanceerd over hoe ritsen werkt. Langs snel- en gewestwegen prijken een maand lang campagnebeelden. Op www.ritsendoejezo.be vindt men meer gedetailleerde info. [naar artikel]
Onder het motto ‘rits vooraan, file zo gedaan’ heeft het Agentschap Wegen en Verkeer in Lubbeek in aanwezigheid van Vlaams minister van Verkeer Lydia Peeters (Open Vld) een infocampagne gelanceerd over hoe ritsen werkt. Langs snel- en gewestwegen prijken een maand lang campagnebeelden. Alhoewel ritsen sinds 2014 verplicht is op plaatsen waar er een rijstrook […] Het bericht Nieuwe informatiecampagne: ritsen doe je zo verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.