Een nieuw seizoen, een nieuwe coupe. Met het wisselen van de temperaturen zetten we ook al eens graag de schaar in onze lokken. Wie nog wat [naar artikel]
Tien om te zien is helemaal terug van weggeweest. Eén ding hebben de sterren gemeen: ze zien er stralend uit. Dat is onder meer het werk van BV-kapper Jochen Vanhoudt, die backstage de hair goals van de Vlaamse artiesten realiseert. Met zijn tips kopieer je de looks van de tweede aflevering. [naar artikel]
Nu het warmer is, zetten we maar al te graag de schaar in onze lokken om met een frisse coupe te genieten van de vakantiedagen. Wie nog op zoek [naar artikel]
Wie wil weten wat de beau monde van de sociale media 's ochtends voor de spiegel uitspookt, neemt best Pinterest er even bij. Het online platform [naar artikel]
Die coupe miserabel was de allergrootste en allerminst gewilde trend van het jaar, maar ondanks het feit dat kapsalons de deuren moesten sluiten, dook er verschillende haarmode. Enkele hippe coupes kon je makkelijk zelf maken. Een overzicht, dat je mogelijk als inspiratie kunt gebruiken voor je feestkapsel. [naar artikel]
Het trouwseizoen is weer in volle gang, en dus zwijmelen we allemaal graag weg bij vrolijke bruidsboeketten, sfeervolle locaties en uiteraard de [naar artikel]
Met een omzet van 1,4 miljard is Gucci letterlijk het hipste label op de planeet, dat schreef de website Business of Fashion een tijdje geleden [naar artikel]
Nu we met z’n allen binnen zitten, kan ons interieur er maar beter leuk uitzien. Je Pinterest-borden puilen waarschijnlijk uit van de inspiratie en... [naar artikel]
"Na een eerste gevoel van shock heb ik ietwat klungelachtig naar mijn gsm gezocht. Ik ben dan wat verder weg gaan staan van het beestje, zodat die zich niet liet afschrikken door mijn aanwezigheid. Uiteindelijk heeft hij maar een paar keer van het pizzastuk gegeten, vooraleer zich definitief uit de voeten te maken." New Yorker Matt Little deelde 5 jaar geleden zijn vreemde ontmoeting met 'Pizza rat' op sociale media, waar het filmpje in een mum van tijd viraal ging. En het was zeker niet de laatste (straat)rat die met groot gemak de aandacht naar zich wist toe te trekken. Met vaak grappige reacties op onder meer Twitter tot gevolg. [naar artikel]
De populairste bedrijfswagens van dit moment zijn bijna allemaal luxueuze “stekkerauto’s”. Maar als we hem zelf moeten kopen, dan blijken stekkerauto’s heel wat minder populair. “De gewone mens krijgt weinig incentives om voor elektrisch te kiezen.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.