Vorig jaar verrasten Lacoste en Supreme talrijke fans met een samenwerking, en nu herhalen ze dat trucje nog eens. Van de heuptasjes tot de... [naar artikel]
Samenwerkingen tussen merken en bekende gezichten zijn niets nieuws meer in de modewereld. Toch blijven we het boeiend vinden wanneer [naar artikel]
Supreme heeft na een ellenlange reeks van samenwerkingen met bekende namen als Louis Vuitton, Nike en Comme des Garçons er nu eentje aangekondigd met niemand minder dan De Smurfen van de Belgische striptekenaar Peyo. [naar artikel]
Birkenstocks zijn al een tijd weer salonfähig en dat resulteerde eerder al in samenwerkingen met designer Rick Owens, Opening Ceremony en de nu... [naar artikel]
Iedereen kent het iconische krokodilletje van Lacoste. Het merk werd opgericht door de befaamde Franse tennisspeler René Lacoste. Vandaag is het in handen van een Zwitserse familie. De krokodil is hipper dan ooit en wordt uitgestuurd om prooien te vinden. [naar artikel]
Ontwerpster Louise Trotter gaf Lacoste een make-over. Ze deed dat met een groot hart voor de geschiedenis van het merk en creëerde een look die geschikt is voor het dagelijks leven én het sportveld. En ja: ze pakte zelfs de iconische krokodil aan. [naar artikel]
Gaan na abortus ook andere rechten, zoals het homohuwelijk of anticonceptie, op de schop in de VS? In progressieve middens schreeuwt men alvast moord en brand. Deze zes conservatieve rechters beslissen erover. Ze hebben alvast één ding gemeen: hun visie op het (constitutioneel) recht is “terug naar de bron”. [naar artikel]
Het Franse modemerk Lacoste heeft voor het eerst in zijn geschiedenis het iconische krokodillenlogo op zijn shirts vervangen. De krokodil maakt in... [naar artikel]
Lacoste heeft een hart voor dieren. Dat laat het modemerk zien met een opmerkelijke actie. Voor even zal haar iconische krokodillenlogo plaats moeten maken voor figuurtjes van de 10 meest bedreigde diersoorten op aarde. Daarmee wil het merk aandacht vragen voor de schrijnende situaties van die dieren in het wild. [naar artikel]
Het Franse modemerk Lacoste heeft al jaar en dag een krokodil als mascotte, maar daar komt verandering in. Tien van de meest bedreigde diersoorten krijgen tijdelijk een plaatsje op een nieuwe collectie T-shirts. Lacoste gaat een samenwerking aan met de International Union for Conservation of Nature (IUCN). De campagne “Save our species” zal tien bedreigde […] [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.