De collectie van modelabel Kenzo voor H&M ligt pas binnen een dikke twee maanden in de winkelrekken, maar de Zweedse keten "lekt" regelmatig [naar artikel]
De collectie van modelabel Kenzo voor H&M ligt pas binnen een dikke vier maanden in de winkelrekken, maar de Zweedse keten heeft nu al wel drie [naar artikel]
Het duurt nog enkele maanden voor er naar alle verwachtingen opnieuw wachtrijen staan voor de H&M-winkels voor de collectie in samenwerking met Kenzo, maar de Zweedse kledingketen heeft alvast enkele beelden gelost. [naar artikel]
Hoewel de collectie van modelabel Kenzo voor H&M pas op 3 november in de winkelrekken ligt, worden nu al heel wat items op Ebay aangeboden. De [naar artikel]
Op donderdag 3 november wordt de collectie van modemerk Kenzo voor de Zweedse keten H&M voorgesteld aan het grote publiek. Bekend Vlaanderen mocht de kleurrijke ontwerpen al een dag eerder ontdekken in Antwerpen bij Plein Publiek. Een overzicht van de aanwezigen. [naar artikel]
Er zijn nieuwe beelden vrijgegeven van de collectie die het Parijse modehuis Kenzo ontwierp voor H&M. Deze ligt dit najaar in de geselecteerde winkels van de Zweedse modeketen. [naar artikel]
3 november is het zover: dan parkeren fashionista's over heel de wereld hun tentjes voor de ingang van het dichtstbijzijnde H&M-filiaal. Dat [naar artikel]
De 36-jarige zangeres Britney Spears is het nieuwe gezicht van modehuis Kenzo. Meer bepaald van de ‘La Collection Memento N°2’-lijn, een collectie... [naar artikel]
Oh baby, baby! Niemand minder dan Britney Spears is het nieuwe gezicht van het Franse modemerk Kenzo. Al is niet iedereen daar even blij mee. Op Instagram zien we Britney Spears vooral verschijnen in mini-jurkjes en andere weinig verhullende outfits, maar toch heeft Kenzo haar gekozen als het nieuwe gezicht voor een modecampagne. Het gaat […] Het bericht Britney Spears schittert in nieuwe campagne van Kenzo verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Het Parijse modemerk Kenzo neemt afscheid van de twee hoofdontwerpers achter het label: Humberto Leon (44) en Carol Lim (44). Het duo blies het label acht jaar lang nieuw leven in, maar wil zich nu opnieuw toespitsen op hun merk Opening Ceremony. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.