Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Morgen

Blue-regisseur: “We willen de kijker doen vergeten dat hij onder water reist”

26/04/2018 - 09:58
"Blue, de nieuwste natuurdocumentaire van Disneynature, is een fascinerende onderwaterreis door grotendeels nog onbekende oceanen en zeeën. Je wordt mee in het mysterieuze diepblauwe water getrokken. In het gezelschap van het jonge dolfijntje Blue zwem je tussen dansende walvissen, jagende haaien en reuzegrote octopussen."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Blue-regisseur: “We willen de kijker doen vergeten dat hij onder water reist” (26/04/2018 - De Morgen)

Blue, de nieuwste natuurdocumentaire van Disneynature, is een fascinerende onderwaterreis door grotendeels nog onbekende oceanen en zeeën. Je wordt mee in het mysterieuze diepblauwe water getrokken. In het gezelschap van het jonge dolfijntje Blue zwem je tussen dansende walvissen, jagende haaien en reuzegrote octopussen. [naar artikel]


2. Kijker wint slag om kijker (12/04/2019 - De Morgen)

Het belangrijkste tv-najaar sinds de start van vtm in 1989 bracht prachtige tv-momenten, maar niet de aardverschuiving die werd verwacht. Wat kunnen we daaruit leren? [naar artikel]


3. Vergeten inheemse rassen in de kijker (25/09/2019 - VRT NWS)

De Vlaamse koekoek, de gele van Haspengouw, de goudbrakel, de basset… allemaal vergeten kippenrassen van bij ons. Om vergeten dierenrassen te promoten, heeft het Steunpunt Levend Erfgoed een label uitgereikt aan enkele boerderijen die de oude rassen in stand houden. Eén daarvan is het Hof ter Hoeven in Zoutleeuw. [naar artikel]


4. “Vorig jaar won ik elf keer, maar ik had het gevoel dat ik vergeten werd”: Tim Merlier wil zich na ‘wake-upcall’ extra in de kijker rijden (30/01/2024 - Het Belang van Limburg)

Zoveel mogelijk winnen en een grote vis pakken: dat zijn de doelen waarmee Tim Merlier (31) het seizoen in de AlUla Tour begon. “Vorig jaar won ik elf keer, maar achteraf had ik het gevoel dat ik toch precies vergeten werd. Het was een wake-up call.” [naar artikel]


5. LIVE. “Italiaanse topclubs willen Praet”: speelt Belg zich in de kijker tegen het Juventus van Ronaldo? (29/12/2018 - Het Laatste Nieuws)

• Juventus-Sampdoria • Negentiende speeldag Serie A • Allianz Stadium • Aftrap: 12u30 [naar artikel]


6. ROYALS. Prinses Charlene zet adoptiehonden in de kijker en het koninklijke broekpak van prinses Victoria willen we allemaal (22/10/2022 - Het Belang van Limburg)

Terwijl de ene royal een militair uniform aantrekt, kiest de andere voor een meer modebewuste outfit. Deze week waren het vooral de vrouwelijke royals die de show wisten te stelen. [naar artikel]


7. Documentairemakers van ‘Zij hen wij’: ‘We willen de kijker laten zien hoe discriminatie voelt’ (17/04/2024 - De Morgen)

[naar artikel]


8. Vragen over geloofwaardigheid Jambon blijven: "Kleur van je das vergeten kán, gesprek met ambassadeur vergeten níet" (30/08/2020 - VRT NWS)

Het lijkt erop dat de uitleg van Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA) over de gewelddadige politie-interventie op de luchthaven van Charleroi niet echt heeft overtuigd. Dat blijkt uit een rondvraag bij de verschillende politieke partijen. Volgende dinsdag moet Jambon in de Kamer uitleg geven over zijn aanpak van de zaak als minister van Binnenlandse Zaken. Het zal hem daar beslist niet gemakkelijk worden gemaakt. [naar artikel]


9. Vergeten nummer van vergeten groepje uit jaren 80 is nieuwe campagnesong van Gucci: “We hebben blijkbaar toch iéts gemaakt dat goed was” (28/10/2020 - Het Laatste Nieuws)

Plots kent de hele wereld 'Mani Meme' - lees: 'ma ni me mij', en zo moet u het ook begrijpen. Een vergeten nummertje van een al even vergeten groepje uit de Leuvense scene van de jaren 80 is plots de song bij de nieuwe reclamecampagne van modemerk Gucci. "Plots kreeg ik een mail uit New York, of ze onze muziek mochten gebruiken. On-voor-stel-baar." [naar artikel]


10. Vergeten Belgisch nummer van vergeten groepje is nieuwe campagnesong van Gucci: “We hebben blijkbaar toch iéts gemaakt dat goed was” (28/10/2020 - Het Laatste Nieuws)

Plots kent de hele wereld 'Mani Meme' - lees: 'ma ni me mij', en zo moet u het ook begrijpen. Een vergeten nummertje van een al even vergeten groepje uit de Leuvense scene van de jaren 80 is plots de song bij de nieuwe reclamecampagne van modemerk Gucci. "Plots kreeg ik een mail uit New York, of ze onze muziek mochten gebruiken. On-voor-stel-baar." [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!