Nu het tiende seizoen (voor één koppel in schoonheid) is geëindigd, blikken de programmamakers terug op twee weken fun op de Thaise eilanden met een reeks bloopers. Zo zie je onder meer dat het zwoele leven als single niet altijd van een leien dakje loopt. De verleidsters moeten golven in hun gezicht incasseren en ook de palmbomen staan soms in de weg. En presentatrice Annelien Coorevits? Die had het soms moeilijk met de microfoon. [naar artikel]
De Nederlandse politie heeft afgelopen nacht in de bossen bij Epe een mini-hennepkwekerij ontmanteld en grappend de wietplanten vervangen met [naar artikel]
Volgende week zaterdag staat Delfine Persoon in Madison Square Garden in de ring tegen de Ierse Katie Taylor. Dan staan de vier internationale boksgordels (WBC, WBO, WBA en IBF) op het spel. “Als ik de derde ronde overleef, kan het misschien wel een harde kamp voor haar worden”, verklaarde de 34-jarige Persoon donderdag. [naar artikel]
Elke week tippen lifestyleredactrices Hanne en Lien trends, places to be en de leukste hebbedingen. [naar artikel]
Club Brugge heeft zijn derde tenue voorgesteld. Enigzins opvallend, want de rode kleuren zijn we eerder gewoon bij grote concurrenten als Antwerp en Standard. Die laatste club kwam bij het zien van de shirts met een best opvallende reactie op Instagram. Na de overgang van Philip Zinckernagel naar Club deden enkele Standard-spelers er nog een schepje bovenop. [naar artikel]
Een seizoen ‘Temptation Island’ staat garant voor uren beeldmateriaal en hoewel we dit jaar vooral heel veer harde fragmenten te zien kregen, werd er achter de schermen heel wat afgelachen bij de singles. Al die zwoele poses voor de camera? Die zitten niet vanaf het eerste moment goed, zo blijkt. Want verleidelijk doen op het strand geeft al eens een zandkorreltje tussen de tanden of een golf recht in het gezicht... [naar artikel]
Mooi, boeiend. Maar bij momenten ook hard, emotioneel en confronterend. In 'De Val' schetst (sport)journalist Matthias M.R. Declercq het verhaal [naar artikel]
Een nieuwe campagne van Child Focus laat ouders de ‘commerciële waarde’ van hun kind berekenen, zou het in handen vallen van criminelen met de bedoeling het seksueel uit te buiten. De confronterende campagne ‘Schat je schatje’ is vrijdag gelanceerd ter gelegenheid van de tweede Europese dag voor de bescherming van kinderen tegen uitbuiting en seksueel misbruik. [naar artikel]
Child Focus heeft vandaag een nieuwe, opmerkelijke campagne gelanceerd die aandacht vraagt voor seksuele uitbuiting: 'Schat je schatje'. Via een online tool kan elke ouder berekenen hoeveel zijn of haar kind waard zou zijn, wanneer het in handen valt van mensen met slechte bedoelingen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.