Na acht jaar trekt creatief directeur Felipe Oliveira Baptista de deur van modehuis Lacoste achter zich dicht. Dat liet het Franse kledingbedrijf weten in een officiële mededeling. [naar artikel]
Lacoste heeft donderdag de Britse Louise Trotter tot artistiek directeur benoemd. Het is voor het eerst in de 85-jarige geschiedenis van het Franse kledingbedrijf dat die functie door een vrouw wordt ingevuld. [naar artikel]
Jonathan Saunders was pas anderhalf jaar aan het werk als creatief directeur bij Diane von Furstenberg, maar stapt nu op. De Britse ontwerper zet zijn contract zelf stop. [naar artikel]
Tientallen Britse muzieksterren, onder wie Arctic Monkeys, zouden zich de voorbije jaren bediend hebben van twijfelachtige offshoreconstructies om zo een pak minder belastingen op te hoesten. Dat klinkt behoorlijk strijdig met het sociaal engagement dat dit soort figuren graag tentoonspreidt, maar de fans lijken er niet meteen wakker van te liggen. [naar artikel]
Burgemeester Steven Vandeput (N-VA) heeft de Hasseltse horecabazen gewaarschuwd dat ze op afhaalpunten enkel drank in gesloten verpakkingen mogen verkopen. Enkele horecazaken boden bijvoorbeeld “afhaalpinten” aan, waardoor er samenscholingen ontstonden, zo schrijft Het Belang van Limburg. “Afhalen laten we toe en willen we zelfs aanmoedigen, maar dat is iets anders dan verdoken feestjes organiseren”, bevestigt Vandeput aan Belga. “Verpakt kan het nog, maar niet-verpakt volgt een boete.” [naar artikel]
Samenwerkingen tussen merken en bekende gezichten zijn niets nieuws meer in de modewereld. Toch blijven we het boeiend vinden wanneer [naar artikel]
Het Franse modemerk Lacoste heeft voor het eerst in zijn geschiedenis het iconische krokodillenlogo op zijn shirts vervangen. De krokodil maakt in... [naar artikel]
Lacoste heeft een hart voor dieren. Dat laat het modemerk zien met een opmerkelijke actie. Voor even zal haar iconische krokodillenlogo plaats moeten maken voor figuurtjes van de 10 meest bedreigde diersoorten op aarde. Daarmee wil het merk aandacht vragen voor de schrijnende situaties van die dieren in het wild. [naar artikel]
Het Franse modemerk Lacoste heeft al jaar en dag een krokodil als mascotte, maar daar komt verandering in. Tien van de meest bedreigde diersoorten krijgen tijdelijk een plaatsje op een nieuwe collectie T-shirts. Lacoste gaat een samenwerking aan met de International Union for Conservation of Nature (IUCN). De campagne “Save our species” zal tien bedreigde […] [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.