De klantendienst van luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines tracht deze middag nog steeds een oplossing te vinden voor heel wat van de 63.000 passagiers die getroffen zijn door de staking van de piloten volgende week. Dat meldt het bedrijf. Het callcenter is overbelast. [naar artikel]
Aangezien het noodnummer 1722 voor stormschade momenteel overbelast is, wordt er in Antwerpen een afzonderlijk callcenter opgericht. Dat zegt de Brandweer Zone Antwerpen. Het callcenter is te bereiken op het nummer 03 338 13 38. Er kan ook gebruik worden gemaakt van een online formulier voor stormschade op www.antwerpen.be/nl/eloket/stormschade. De Antwerpse brandweer krijgt vanochtend erg […] [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen... [naar artikel]
Begin augustus stuurde de politie in een week tijd 650.000 boetes uit. Bijna dubbel zoveel als normaal, waardoor de helpdesk overspoeld wordt door telefoontjes. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes beantwoordt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. Maar de laatste weken kregen ze meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat komt omdat er begin deze maand meer dan een half miljoen verkeersboetes uitgestuurd zijn. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.