Deze week kunt u in de rubriek ‘De Stamboom’ van ‘Iedereen Beroemd’ kennismaken met de familie Gos uit Heers. Benny, Lieve en hun zonen Ruben en Matthias runnen - als derde en vier generatie - een drankenhandel. [naar artikel]
Er is een nieuw initiatief op til om de volgende generatie in familiebedrijven klaar te stomen voor de grote stap: Chapter F. Vooraleer de opvolgers hun intrede in het eigen familiebedrijf maken, moeten ze eerst vreemdgaan in een ander. [naar artikel]
België is een land van familiale kmo’s. Ze zorgen voor dynamisch ondernemerschap, maar ook stabiliteit en verankering in het economisch weefsel. De komende jaren staan naar schatting duizenden familiale ondernemingen voor een cruciaal moment: de overdracht naar een volgende generatie of een nieuw management. In deze aflevering bespreken we het voorbereiden van de overdracht. The post Z-Extra De Toekomst van uw Familiebedrijf: Hoe uw familiebedrijf voorbereiden op de overdracht? 10/11/23 appeared first on Trends. [naar artikel]
De meeste familiale ondernemers willen hun levenswerk kunnen doorgeven aan de volgende generatie. Op die manier kan het bedrijf blijven bestaan. Maar als de kinderen niet geïnteresseerd zijn of niet aan de gestelde voorwaarden voldoen, moet er naar een andere oplossing worden gezocht. In deze aflevering bespreken we welke de scenario's voor het schenken of … The post Z-Extra De Toekomst van uw Familiebedrijf: Het familiebedrijf schenken of verkopen? appeared first on Trends. [naar artikel]
De meeste familiale ondernemers willen hun levenswerk kunnen doorgeven aan de volgende generatie. Op die manier kan het bedrijf blijven bestaan. Maar als de kinderen niet geïnteresseerd zijn of niet aan de gestelde voorwaarden voldoen, moet er naar een andere oplossing worden gezocht. In deze aflevering bespreken we welke de scenario's voor het schenken of … The post Z-Extra De Toekomst van uw Familiebedrijf: Het familiebedrijf schenken of verkopen? 17/11/23 appeared first on Trends. [naar artikel]
Aan de ene kant celebrity, nadat ze 5 jaar geleden tot Miss Universe gekroond werd. Aan de andere kant meer dan 2,2 miljoen volgers op Instagram. En dus wordt de intussen 25-jarige Olivia Culpo als een van de meest toonaangevende "influencers" op het internet genoemd. "Influencers" proberen volgers van hun sociale media te verleiden tot het kopen van een product dat zij dan tegen (forse) betaling zo onopvallend mogelijk aanprijzen. Daardoor is Culpo een van de weinige Miss Universe-winnaressen die zich in de wereldwijde schijnwerpers wist te handhaven. Toch vindt ze zichzelf meer dan "beroemd, omdat ze beroemd is". [naar artikel]
Vrijwilligers die het kasteel van Heers een warm hart toedragen, kunnen nu zondag (14 januari) de handen uit de mouwen steken tijdens een grote opruimdag. [naar artikel]
In Heers moesten de cafés en restaurants om 3 uur vanmiddag al de deuren sluiten. Dat heeft burgemeester André Dumont beslist op vraag van de dokters, want in Heers zijn heel wat inwoners besmet met het coronavirus. [naar artikel]
Kim Vandewoestijne (14) uit de Adolf Papeleustraat in Wetteren is een trouwe kijkster van het één programma “Iedereen beroemd”. Vooral het onderdeel waarbij Lidewij Nuitten haar buren in Schaarbeek aansprak en hen ging filmen en fotograferen sprak Kim aan. Ze besefte dat ook zij niet zoveel mensen uit haar straat kende en besloot daar verandering in te brengen. [naar artikel]
In een reportage van het nieuwe Eén-programma Pano was gisteren te zien hoe Vlaanderen nog steeds geteisterd wordt door tal van subtiele - en [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.