Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Serena Williams lanceert eigen modemerk: "Ik wil dat mensen er goed uitzien, zonder veel te moeten betalen"

31/05/2018 - 11:54
"Eergisteren maakte Serena Williams haar comeback op het tennisveld in Parijs na de geboorte van haar dochtertje. Een wedstrijd die ze overigens..."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Serena Williams lanceert eigen modemerk: "Ik wil dat mensen er goed uitzien, zonder veel te moeten betalen" (31/05/2018 - Het Laatste Nieuws)

Eergisteren maakte Serena Williams haar comeback op het tennisveld in Parijs na de geboorte van haar dochtertje. Een wedstrijd die ze overigens... [naar artikel]


2. Christoff over zijn wenkbrauwcorrectie: “Waarom er vijftig uitzien als je er dertig kan uitzien” (03/05/2021 - Het Laatste Nieuws)

Opvallende look voor Christoff in de Cooke & Verhulst Show vanavond: strak in het pak en een zonnebril die niet van zijn neus week. Hij liet een week geleden zijn wenkbrauwen liften en daar hield hij nogal in het oog springende plakkers aan over. Toch steekt Christoff het niet onder stoelen of banken dat hij weleens een plastische ingreep ondergaat. “Er zullen altijd mensen zijn die commentaar hebben, maar ik doe dit voor mezelf. We leven in maatschappij waar alles kan tegenwoordig, dus waarom niet, denk ik dan?” [naar artikel]


3. Modemerk Esprit lanceert betaalbare bruidscollectie (11/01/2018 - Het Belang van Limburg)

Betaalbare bruidsmode is in. Na de bruidsjurk bij Zeeman en de Oui-collectie van het Franse label Sessun komt ook het Amerikaanse merk Esprit met een bruidsmodelijn. Dat meldt modesite Fashion United. [naar artikel]


4. FNG lanceert modemerk Promiss in België (24/08/2018 - De Tijd)

15:50 De beursgenoteerde modegroep FNG, bekend van onder meer Fred & Ginger en Brantano, lanceert het Nederlandse winkelmerk Promiss in België. De eerste vestiging van de vrouwenmodezaak wordt vrijdag geope... [naar artikel]


5. Koreaans modemerk lanceert razend populaire Harry Potter-collectie (12/11/2018 - Metro)

Het Koreaans modemerk SPAO heeft een Harry Potter kledingcollectie uitgebracht. De collectie werd zo enthousiast onthaald dat de kledingstukken in ‘no time’ uitverkocht waren.  De Harry Potter-collectie bestaat uit items zoals Griffoendor sweaters, ‘Dobby Is Free’ kousen en hoodies met het opsporingsbericht van Sirius Black, en was meteen razend populair onder de Harry Potter fans. […] Het bericht Koreaans modemerk lanceert razend populaire Harry Potter-collectie verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


6. Modemerk lanceert volledig transparante festivalkledij (13/05/2019 - Metro)

Het festivalseizoen nadert en dat betekent dat kledingmerken weer volledig inzetten op festivaloutfits. Wij denken spontaan aan jeansshortjes, pailletten en bloemjurkjes. Maar het merk Pretty Little Thing is het daar duidelijk niet mee eens. Als het van hen afhangt, gaan we volledig transparant gekleed het festivalseizoen tegemoet. De voorbije maanden en jaren hebben we al […] Het bericht Modemerk lanceert volledig transparante festivalkledij verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


7. Kempenaar (47) lanceert met Good Manners nieuw Belgisch modemerk: “Retrokostuums slaan aan bij millennials” (08/01/2020 - Gazet van Antwerpen)

Met zijn eigen mannenmodemerk Good Manners brengt ontwerper Tom Loodts (47) uit Geel een ode aan de goede manieren. Maar tegelijk een eerbetoon aan de “coole” uitstraling van maatpakken van een eeuw geleden. [naar artikel]


8. Modemerk Scotch & Soda lanceert collectie brillen (09/01/2020 - Het Belang van Limburg)

Het Nederlandse modemerk Scotch & Soda breidt het gamma uit met een collectie brillen. Zowel mannen als vrouwen kunnen er straks terecht voor een montuurtje. Dat meldt het label in een persbericht. [naar artikel]


9. Antwerps modemerk KLEIR lanceert ludieke collectie ten voordele van kankeronderzoek (02/10/2020 - Gazet van Antwerpen)

Paljas, juffra toertjes, doediskalm, alégast, oekandana. De T-shirts en truien met Antwerpse uitspraken van modemerk KLEIR prijken intussen op de borst van ongeveer tienduizend Antwerpenaars. Naar aanleiding van de borstkankermaand oktober lanceert KLEIR een gelimiteerde collectie met het opschrift KDACHTETNI, met de nadruk op ‘tet’. De volledige opbrengst gaat naar het VUB Yamina Krossa Fonds. “Borstkanker is een ernstig onderwerp. Met deze ludieke actie hopen we zo veel mogelijk mensen aan te spreken”, zegt Yamina Krossa. [naar artikel]


10. Het Belgische modemerk CKS lanceert voor het eerst een collectie voor tieners (30/08/2021 - Het Laatste Nieuws)

Shoppen als tiener is niet simpel. Kleding is vaak té kinderachtig of té oud, een gouden middenweg is bij veel merken niet te vinden. Daarom brengt het Belgische modemerk CKS voor het eerst een tienercollectie uit, gericht op meisjes tussen tien en achttien jaar. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!