Studio 100 dagvaardt Greenpeace voor een procedure in kortgeding na de campagne van een rokende Maya De Bij. Het televisiebedrijf oordeelt dat het... [naar artikel]
06:46 Studio 100, het entertainmentbedrijf van Gert Verhulst en Hans Bourlon, dagvaardt de milieuorganisatie Greenpeace in de zaak van de rokende Maya de Bij. ‘De imagoschade is te groot.’ [naar artikel]
Het filmpje van Greenpeace waarin Maya de Bij reclame maakt voor sigaretten, krijgt een staartje in de rechtbank. Studio 100 dagvaardt Greenpeace, laat het donderdagnamiddag weten. [naar artikel]
Studio 100 heeft het filmpje van Greenpeace met een rokende Maya de Bij offline laten halen. ‘We moesten wel actie ondernemen’, stelt Studio 100-ceo Hans Bourlon. ‘Het filmpje heeft gewerkt’, reageert Greenpeace tevreden. [naar artikel]
Studio 100 daagt Greenpeace voor de rechter, nadat de milieuorganisatie een campagne had gelanceerd waarin het figuurtje ‘Maya de Bij’ sigaretten promoot. ‘Alle beelden waarop Maya de Bij aanzet tot roken, zijn onaanvaardbaar’, zegt Studio 100. [naar artikel]
Entertainmentbedrijf Studio 100 dagvaardt Greenpeace, nadat de milieuorganisatie een campagne lanceerde waarin een rokende Maya de Bij te zien was. Greenpeace wilde daarmee aanklagen dat Studio 100 via zijn populaire figuren ongezonde producten promoot bij jonge kinderen. Studio 100 heeft zelf het initiatief genomen om het campagnefilmpje te laten verwijderen van sociale media, maar laat het daar niet bij. "We hebben eerst de vriendelijke weg geprobeerd, maar er beweegt niks, en daarom gaan we verder", zegt Studio 100-CEO Hans Bourlon aan onze redactie. [naar artikel]
Studio 100 heeft het filmpje van Greenpeace met een rokende Maya de Bij offline laten halen. Dat zeggen Greenpeace en Studio 100 maandagavond. [naar artikel]
De actie waarin Greenpeace met een rokende Maya De Bij stelt dat charcuterie van Studio 100 ongezond zouden zijn, is "totaal niet in proportie" en... [naar artikel]
De Greenpeace-filmpjes met een rokende Maya De Bij zijn online niet meer te vinden. Studio 100 heeft ze via de socialemedianetwerken als Facebook en YouTube laten verwijderen. [naar artikel]
Greenpeace heeft de filmpjes van een sigaretten rokende Maya de Bij offline gehaald. Studio 100 heeft de beelden offline laten halen, melden beide... [naar artikel]
De actie waarin Greenpeace met een rokende Maya De Bij stelt dat charcuterie van Studio 100 ongezond zou zijn, is "totaal niet in proportie" en... [naar artikel]
Studio 100 kan de campagne van Greenpeace tegen de vleeswaren met zijn bekende figuurtjes als Plop en Maya de Bij, maar matig appreciëren. ‘Buiten proportie, excuses zijn op hun plaats,’ zegt ceo Hans Bourlon. [naar artikel]
Studio 100 kan de campagne van Greenpeace tegen de vleeswaren met zijn bekende figuurtjes al Plop en Maya de Bij, maar matig appreciëren. ‘Buiten proportie, excuses zijn op hun plaats,’ zegt ceo Hans Bourlon. [naar artikel]
Greenpeace lanceert vandaag een nieuwe campagne om Studio 100 aan te zetten, te stoppen met het maken van ongezonde charcuterie voor kinderen. [naar artikel]
Studio 100 zal dan toch Greenpeace dagvaarden voor het filmpje met een sigaretten rokende Maya de Bij. Studio 100 eist dat Greenpeace meteen zijn campagne stopzet, het filmpje en beelden laat verwijderen en excuses aanbiedt. [naar artikel]
De nieuwste campagne van milieuorganisatie Greenpeace, waarin Maya de Bij reclame maakt voor sigaretten voor kinderen, is bij Studio 100 in het verkeerde keelgat geschoten. “Excuses zijn het minste wat we verwachten”, zegt een gepikeerde Hans Bourlon. “Daar is geen enkele goeie reden voor”, houdt Greenpeace vol. [naar artikel]
Greenpeace heeft in alle stilte de filmpjes van een sigaretten rokende Maya de Bij offline gehaald. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.