Tijdens de Internationale Week zonder Vlees zet Greenpeace de schadelijke gevolgen van de overconsumptie van vlees voor het milieu, het klimaat en... [naar artikel]
Greenpeace lanceert vandaag een grootschalige campagne aan het adres van Studio 100, dat licentiehouder is van Maya De Bij. Het bedrijf verkoopt... [naar artikel]
Vandaag blaast Greenpeace exact 50 kaarsjes uit, maar dat zal toch met een stokkende adem gebeuren. Net nu het klimaatprobleem alomtegenwoordig is, lijkt de klimaatorganisatie zelf wat weggedeemsterd. Waar is de tijd dat elke tiener hier rondliep met ‘This body is in danger’ of ‘No time to waste’ op de borst? “Greenpeace is intussen zelf een deel van het establishment geworden en kan een verjongingskuur best gebruiken", meent imagospecialist Fons Van Dyck (VUB). [naar artikel]
Greenpeace houdt Coca-Cola medeverantwoordelijk voor de berg plastic die in oceanen drijft. Het bedrijf had beleid moeten maken om wegwerpplastic uit te bannen, maar stak juist geld in een tegenlobby. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.