17:11 ‘Driemaandelijks magazine voor de leiders in ondernemen.’ Met die slogan lanceert Facebook zijn eigen papieren magazine, ‘Grow’.? [naar artikel]
Het februarinummer van P-magazine wordt de laatste editie op papier. Niet getreurd voor de liefhebbers: vanaf april zou er een betalende [naar artikel]
De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij United Airlines spaart jaarlijks 290.000 dollar (ongeveer 240.000 euro) aan brandstof uit door hun inflight... [naar artikel]
Het februarinummer van P-magazine wordt het allerlaatste nummer op papier. Online blijft het magazine wel bestaan. Er wordt gewerkt aan een digitale versie, die tegen april klaar moet zijn. [naar artikel]
Het nummer dat in december uitkomt, zal het laatste ooit zijn van O, The Oprah Magazine dat op papier verschijnt. Dat meldt Business of Fashion. Het magazine verdwijnt wel niet helemaal, maar zal zich voortaan meer digitaal oriënteren. [naar artikel]
Behalve tijdens de zomermaanden rollen er ook de komende jaren maandelijks 46.500 exemplaren van het magazine UiT in Hasselt van de persen. “We behouden op uitdrukkelijke vraag van de Hasselaren de papieren versie”, zegt burgemeester Steven Vandeput (N-VA). [naar artikel]
De intentie om Sappi Lanaken te sluiten is op tafel gelegd. Intentie, inderdaad. Maar vergis u niet, als ergens in een hoofdkwartier van een grote multinational aan de andere kant van de wereld wordt beslist om een fabriek te sluiten, dan helpt daar geen lievemoederen meer aan. De wet-Renault mag bij een collectief ontslag dan al voorzien in een uitgebreide informatie- en consultatieronde, uiteindelijk zullen de onderhandelingen tussen de vakbonden vooral gaan over de hoogte van de cheque en de bijkomende ondersteuning die de ontslagen medewerkers meekrijgen, als de fabriek ergens in de loop van 2024 definitief de deuren sluit. We hebben het al eerder meegemaakt hier in Limburg, denk maar aan Philips Hasselt en Ford Genk. [naar artikel]
Met Redopapers geven grafisch ontwerpsters Linde Luyten (25) en Tille Lingier (25) nieuw leven aan papieroverschotten. In samenwerking met drukkerijen en bedrijven creëren ze unieke handgemaakte designproducten, die van ontwerp tot productie een lokaal verhaal zijn. [naar artikel]
Op zondag 10 juli 2011 eindigde de Tour van Jurgen Van den Broeck met een smak tegen het asfalt. Moment waarop die van Jelle Vanendert begint: een week later wint hij op Plateau de Beille. Twaalf maanden later bundelt het duo van Lotto opnieuw de krachten. 'We gaan voor het hoogst haalbare.' Joeri De Knop [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.