De Vlaamse vervoersmaatschappij De Lijn zet alles in het werk om van zichzelf een wendbare organisatie te maken, zodat ze na 2020, wanneer de markt wordt geliberaliseerd, de beste partner kan blijven voor het bus- en tramvervoer in Vlaanderen. Maar geeft ons dan de ruimte en afgesproken tijd, in plaats van ons steevast in de verdediging te dwingen. Dat stelt De Lijn-topman Roger Kesteloot in een open brief. [naar artikel]
De Vlaamse vervoersmaatschappij De Lijn zet alles in het werk om van zichzelf een wendbare organisatie te maken, zodat ze na 2020, wanneer de markt wordt geliberaliseerd, de beste partner kan blijven voor het bus- en tramvervoer in Vlaanderen. Maar geeft ons dan de ruimte en afgesproken tijd, in plaats van ons steevast in de […] Het bericht Topman De Lijn gaat in tegen “tendentieuze uitspraken” over zijn bedrijf verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De Vlaamse vervoersmaatschappij De Lijn zet alles in het werk om van zichzelf een wendbare organisatie te maken, zodat ze na 2020, wanneer de markt wordt geliberaliseerd, de beste partner kan blijven voor het bus- en tramvervoer in Vlaanderen. Maar geeft ons dan de ruimte en afgesproken tijd, in plaats van ons steevast in de verdediging te dwingen. Dat stelt De Lijn-topman Roger Kesteloot in een open brief. [naar artikel]
14:50 Roger Kesteloot, topman van De Lijn, haalt uit naar de socialistische vakbond ACOD omwille van de kritiek op zijn nieuwe managementcomité. [naar artikel]
De open brief die De Lijn-topman Roger Kesteloot twee weken geleden liet publiceren in de Vlaamse kranten heeft 53.000 euro gekost. Dat zei... [naar artikel]
Het is weer kampseizoen en voor de oudere scouts betekent dat ook dat ze een totem of bijtotem krijgen. Na het vervullen van een opdracht weliswaar, en dat is ook wat Briek Michiels (15) van Scouts Genk-centrum doet. Zijn opdracht? “Ik moet voor mijn bijtotem in de media komen”, zegt hij. [naar artikel]
De Vlaamse vervoersmaatschappij De Lijn zet alles in het werk om van zichzelf een wendbare organisatie te maken, zodat ze na 2020, wanneer de markt wordt geliberaliseerd, de beste partner kan blijven voor het bus- en tramvervoer in Vlaanderen. Maar geeft ons dan de ruimte en afgesproken tijd, in plaats van ons steevast in de verdediging te dwingen. Dat stelt De Lijn-topman Roger Kesteloot in een open brief. [naar artikel]
De open brief die De Lijn-topman Roger Kesteloot twee weken geleden liet publiceren, heeft 53.000 euro gekost. Dat zei Kesteloot donderdag bij een gedachtewisseling in het Vlaams parlement. De directeur-generaal kreeg felle kritiek op zijn initiatief, van alle partijen, op N-VA na. ‘Calimerogedrag’, zei Marino Keulen van Open VLD. ‘Is dit met belastinggeld betaald?’ [naar artikel]
De open brief die De Lijn-topman Roger Kesteloot twee weken geleden liet publiceren in de Vlaamse kranten heeft 53.000 euro gekost. Dat zei Kesteloot donderdag bij een gedachtewisseling in het Vlaams parlement. De directeur-generaal kreeg felle kritiek op zijn initiatief, van alle partijen, op N-VA na. “Calimerogedrag”, zei Marino Keulen van Open Vld. “Is dit met belastinggeld betaald?” [naar artikel]
De open brief die De Lijn-topman Roger Kesteloot twee weken geleden liet publiceren in de Vlaamse kranten heeft 53.000 euro gekost. Dat zei Kesteloot donderdag bij een gedachtewisseling in het Vlaams parlement. De directeur-generaal kreeg felle kritiek op zijn initiatief, van alle partijen, op N-VA na. “Calimerogedrag”, zei Marino Keulen van Open Vld. “Is dit met belastinggeld betaald?” [naar artikel]
Elon Musk spreekt geïrriteerd de kritiek tegen op zijn Starlink-satellietenproject, dat ‘te veel ruimte in de ruimte’ in beslag zou nemen. In de Britse zakenkrant Financial Times wijst Musk ook beweringen van de hand dat de satellieten concurrentie in de ruimte zouden verdringen. Volgens de miljardair is de ruimte “extreem gigantisch” en is er ruimte voor tientallen miljarden satellieten. [naar artikel]
Roger Kesteloot stopt eind dit jaar als topman van De Lijn, zo bevestigt de Vlaamse openbaarvervoermaatschappij aan onze redactie. [naar artikel]
De Vlaamse vervoersmaatschappij De Lijn zet alles in het werk om van zichzelf een wendbare organisatie te maken, zodat ze na 2020, wanneer de markt... [naar artikel]
We moeten iets doen, vindt Joke Hermsen. En wel nú. Anders gaan we ten onder aan consumentisme en cynisme. 'Geluk is niet iets wat je kunt kopen. Dat zouden onze kinderen moeten leren.' [naar artikel]
De Lijn-topman Roger Kesteloot haalt in een open brief uit naar wat hij noemt ‘de framing die sinds enkele weken aan de gang is tegen de Vlaamse vervoersmaatschappij’. ‘We hebben er genoeg van dat politici hun eigen agenda nastreven ten koste van De Lijn en het personeel’, klinkt het. [naar artikel]
Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) heeft zich in het Vlaams Parlement moeten verdedigen tegen kritiek op vervoermaatschappij De Lijn.... [naar artikel]
De topman van De Lijn Roger Kesteloot heeft in een open brief geschreven dat de vervoersmaatschappij de tijd moet krijgen om van zichzelf een wendbare organisatie te maken tegen 2020. Kesteloot is niet te spreken over "framing" van De Lijn waardoor de vervoersmaatschappij telkens in het defensief wordt gedwongen. "Het is geen prettige periode voor ons, want we zijn bezorgd over het perspectief dat De Lijn nog heeft na 2020", aldus Kesteloot. In 2020 wordt de vervoersmarkt in Europa geliberaliseerd. [naar artikel]
In een bijzonder korte reactie laat Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) weten dat hij “begrip toont” voor de open brief die topman Roger Kesteloot van de Vlaamse openbaarvervoermaatschappij De Lijn zaterdag publiceerden in verschillende kranten. In de open brief hekelen Kesteloot en de rest van het managementcomité van De Lijn de “tendentieuze uitspraken” […] Het bericht Weyts toont begrip voor open brief van toplui De Lijn verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De vakbonden bij Bpost roepen de werknemers op om de spontane acties die de voorbije dagen op verschillenden plaatsen werden gehouden, stop te zetten. “Geef ons nu de tijd en de ruimte om met de directie te onderhandelen”, vraagt Jean-Pierre Nyns (ACOD). “Alleen in een sereen klimaat kunnen we tot een onderhandelde oplossing komen”, voegt Marc De Mulder (VSOA) toe. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.