Antwerps sp.a-voorzitter Tom Meeuws heeft in april 10.000 euro gevraagd aan De Lijn. In ruil zou hij geen rechtszaak aanspannen tegen de Vlaamse... [naar artikel]
Antwerps sp.a-voorzitter Tom Meeuws heeft in april 10.000 euro gevraagd aan De Lijn. In ruil zou hij geen rechtszaak aanspannen tegen de Vlaamse... [naar artikel]
De Antwerpse SP.A-voorzitter Tom Meeuws heeft een vergoeding van 10.000 euro van De Lijn gevraagd en was in ruil bereid de klacht te laten vallen die hij tegen De Lijn zou indienen. Dat zegt Marc Descheemaecker, de voorzitter van de raad van bestuur van De Lijn, in "Terzake". De Lijn is op zijn vraag niet ingegaan, en Descheemaecker bevestigt dat Meeuws via zijn advocaat "in de loop van deze vankantieperiode" inderdaad een klacht heeft ingediend. [naar artikel]
Antwerps sp.a-voorzitter Tom Meeuws was bereid zijn klacht tegen De Lijn te laten vallen, mits een vergoeding van 10.000 euro. De Lijn weigert. “Ze hebben nochtans zelf gevraagd om rond de tafel te gaan zitten”, zegt Meeuws. [naar artikel]
De Antwerpse sp.a-voorzitter Tom Meeuws heeft een vergoeding van 10.000 euro van De Lijn gevraagd om de klacht te laten vallen die hij zou indienen tegen de vervoersmaatschappij. Dat zei Marc Descheemaecker, de voorzitter van de raad van bestuur van De Lijn, in ‘Terzake’. Vandaag zei Meeuws aan de VRT dat die manier van handelen […] Het bericht Tom Meeuws vroeg 10.000 euro van De Lijn verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
'Die manier van handelen is normaal in een gerechtelijke procedure, reageert de Antwerpse SP.A-voorzitter. [naar artikel]
21:35 De voorzitter van de raad van bestuur van De Lijn, Marc Descheemaecker (N-VA), zet in Terzake de Antwerpse sp.a-voorzitter Tom Meeuws nog eens in zijn hemd. [naar artikel]
Ook SP.A-kopman Tom Meeuws, de man die burgemeester Bart De Wever vrijdag verdrietig maakte, heeft wel eens met Land Invest-topman Erik Van der Paal getafeld in 't Fornuis. "Maar ik ben geen geen schepen van ruimtelijke ordening", reageert Meeuws. "Dat is toch iets heel anders". [naar artikel]
De open brief die De Lijn-topman Roger Kesteloot twee weken geleden liet publiceren in de Vlaamse kranten heeft 53.000 euro gekost. Dat zei Kesteloot bij een gedachtewisseling in het Vlaams parlement. De directeur-generaal kreeg felle kritiek op zijn initiatief, van alle partijen, op N-VA na. "Calimerogedrag", zei Marino Keulen van Open Vld. "Is dit met belastinggeld betaald?" [naar artikel]
Oud-CD&V-boegbeeld Miet Smet pleit er in "De zevende dag" voor om de C van christendemocratisch in de naam van de partij op termijn te laten vallen. Al zegt ze erbij dat het daar nu "nog iets te vroeg" voor is. [naar artikel]
Groen-kopstuk Wouter Van Besien lijkt op dit moment het vertrouwen in de Antwerpse SP.A-topman Tom Meeuws te behouden nadat die opnieuw in opspraak is gekomen. Van Besien roept op tot een "propere campagne". [naar artikel]
Het onderzoek naar Antwerps SP.A-kopstuk Tom Meeuws gaat over "veel meer" dan enkel het opknippen van facturen bij De Lijn. Dat zegt Marc Descheemaecker, de voorzitter van de raad van bestuur van De Lijn. "We hebben bij het parket melding gemaakt van meerdere dossiers." [naar artikel]
Sp.a is ervan overtuigd dat N-VA achter de "georkestreerde actie" tegen Tom Meeuws zit, en volgens Knack is intussen ook duidelijk waarom: Meeuws... [naar artikel]
Antwerps sp.a-kopman Tom Meeuws zei vanmiddag op een persconferentie aan dat hij het einde van het kartel Samen bijzonder fel betreurt. Tegen De... [naar artikel]
Tom Meeuws, nummer twee op de lijst van SP.A in Antwerpen, zegt dat de kans "meer dan vijftig procent" is dat zijn partij erin zal slagen om N-VA van de troon te stoten in 't Stad. "CD&V heeft evenveel kritiek op het sociaal beleid als wij, Open VLD heeft kritiek op het veiligheidsbeleid van de burgemeester." Meeuws hoopt om een "progressieve coalitie" te kunnen vormen. [naar artikel]
Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) toont begrip voor de open brief van De Lijn-topman Roger Kesteloot. "Ik begrijp dat hij zich verweert en ik verdedig De Lijn", zegt hij in een reactie aan Belga. [naar artikel]
Tom Meeuws is kandidaat-voorzitter van de Antwerpse SP.A-afdeling. Hij kwam zich voorstellen in "De ochtend". [naar artikel]
"Omdat ik een man van mijn woord ben", weigert Antwerps sp.a-kopman Tom Meeuws nog steeds concreet in te gaan op de aantijgingen over mogelijk... [naar artikel]
SP.A-voorzitter John Crombez vindt dat Knack het verhaal over de vroegere relatie van het Antwerpse SP.A-kopstuk Tom Meeuws met minister Liesbeth Homans (N-VA) niet had mogen publiceren. Dat zegt hij in "De afspraak op vrijdag". Knack-hoofdredacteur Bert Bultinck verdedigt de publicatie. [naar artikel]
De positie van Tom Meeuws bij de Antwerpse sp.a komt steeds meer onder druk te staan. Gisteren werd bekend dat het parket een onderzoek is gestart... [naar artikel]
Verschillende media beschuldigen Antwerps SP.A-kopstuk Tom Meeuws van financieel geknoei toen hij nog lokaal directeur was van De Lijn in Antwerpen. Dat is slecht nieuws voor de Antwerpse kartellijst 'Samen', die Meeuws voorlopig niet laat vallen. [naar artikel]
Antwerps sp.a-voorzitter en Samen-kopstuk Tom Meeuws ligt opnieuw onder vuur, ditmaal omwille van de omstandigheden van zijn vertrek als directeur... [naar artikel]
"De war on drugs werkt niet", zegt Antwerps schepen voor Sociale Zaken Tom Meeuws (Vooruit) vandaag in de krant. "Met enkel fors taalgebruik komen we er niet", verduidelijkt hij in "De ochtend" op Radio 1. Meeuws pleit ervoor om lokale besturen en burgemeesters meer slagkracht te geven om criminaliteit in hun stad te kunnen bestrijden. "En er moet ook beter samengewerkt worden tussen de verschillende niveaus." [naar artikel]
De topman van De Lijn Roger Kesteloot heeft in een open brief geschreven dat de vervoersmaatschappij de tijd moet krijgen om van zichzelf een wendbare organisatie te maken tegen 2020. Kesteloot is niet te spreken over "framing" van De Lijn waardoor de vervoersmaatschappij telkens in het defensief wordt gedwongen. "Het is geen prettige periode voor ons, want we zijn bezorgd over het perspectief dat De Lijn nog heeft na 2020", aldus Kesteloot. In 2020 wordt de vervoersmarkt in Europa geliberaliseerd. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.