Isabelle Beckers en Annelies Dom hebben op het EK baanwielrennen in Glasgow de kwalificaties in de individuele achtervolging niet overleefd. [naar artikel]
Isabelle Beckers en Annelies Dom hebben op het EK baanwielrennen in het Schotse Glasgow de kwalificaties in de individuele achtervolging niet overleefd. Beckers klokte een tijd van 3:50.632, en strandde daarmee op de 23e plaats (op 25). Dom deed met 3:44.537 beter, maar kwam met een 18e stek ook niet in de buurt van de […] Het bericht Exit voor Beckers en Dom in kwalificaties individuele achtervolging verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Isabelle Beckers en Annelies Dom hebben op het EK baanwielrennen in Glasgow de kwalificaties in de individuele achtervolging niet overleefd. [naar artikel]
Isabelle Beckers en Annelies Dom hebben op het EK baanwielrennen in Glasgow de kwalificaties in de individuele achtervolging niet overleefd. [naar artikel]
Robbe Ghys heeft de 10 km scratch, het eerste deel van het omnium op het EK baanwielrennen in Glasgow, afgesloten als tiende. De Italiaan Elia... [naar artikel]
Sasha Weemaes heeft op het EK baanwielrennen in het Schotse Glasgow de kwalificaties op de 4.000 meter individuele achtervolging niet overleefd.... [naar artikel]
Ayrton De Pauw heeft zich op het EK baanwielrennen in het Schotse Glasgow niet kunnen plaatsen voor de achtste finales van de 200 meter sprint. [naar artikel]
Een dag voor de werkelijke start van het eerste ‘Super-WK’ wielrennen in Glasgow kwamen woensdag al enkele Belgische para-atleten in actie in op de piste van de Sir Chris Hoy Velodrome. Geen enkele landgenoot wist door te stoten naar de finale. [naar artikel]
De nieuwe eindtermen in de tweede en de derde graad van het secundair onderwijs die het Vlaams Parlement in februari heeft goedgekeurd, brengen de vrijheid, de gelijkheid en de kwaliteit van ons onderwijs in het gedrang. Dat stellen 5 professoren pedagogie in deze opinie. [naar artikel]
"Een toets om de schade op te meten" en "individuele trajecten": dat is volgens onderwijsexpert Dirk Van Damme dé manier om onze scholen opnieuw op gang te laten komen na de coronacrisis. Maar hoe moet ons onderwijs er dan uitzien? En hoe groot zal de schade zijn? Vier vragen en antwoorden. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.