De fiscus wil in de toekomst robots inschakelen in zijn dienstverlening. De FOD Financiën heeft een openbare aanbesteding uitgeschreven waarbij voor twee pilootprojecten chatbots zouden worden ingeschakeld die gebruikmaken van artificiële intelligentie (AI), schrijft Le Soir vandaag. [naar artikel]
De fiscus wil in de toekomst robots inschakelen in zijn dienstverlening. De FOD Financiën heeft een openbare aanbesteding uitgeschreven waarbij voor twee pilootprojecten chatbots zouden worden ingeschakeld die gebruikmaken van artificiële intelligentie (AI), schrijft Le Soir vandaag. Als die toepassingen een succes blijken, kunnen ze vanaf 2021 uitgebreid worden naar bijvoorbeeld het callcenter van de […] Het bericht Fiscus gaat robots inschakelen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Steeds meer dienstverlenende bedrijven gebruiken chatbots. Dat is een samenvoeging van het Engelse ‘chat’ (spreken) en ‘robots’ oftewel een geautomatiseerde gesprekspartner. Veel verder dan wat standaardvragen en -antwoorden komen de meeste van deze ‘bots’ voorlopig nog niet, maar daar komt snel verandering in. Chatbots zullen volgens de ‘believers’ vrij snel de functie van de klantendienst […] The post Chatbots moeten nog 1 probleem overwinnen alvorens we denken dat het om mensen gaat appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Nogal wat eigenaars van vastgoed verslikten zich vrijdagochtend in hun koffie toen ze het nieuws vernamen dat de fiscus dit jaar zijn vizier richt op “eigenaars van meerdere woningen”. Wie moet zich zorgen maken? En wat als de fiscus bij jou langskomt? [naar artikel]
Anno 2016 is er een chatapp die vrijwel iedereen op zijn telefoon heeft staan: WhatsApp. De klassieke sms-app is gedegradeerd tot een [naar artikel]
14:17 De Vlaamse start-up Sympl haalt 1,1 miljoen euro op om 'het sollicitatieproces de 21e eeuw in te loodsen' met chatbots, video en machine learning. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.