De eerste trajectcontrole van het Brussels gewest treedt dit najaar in werking op de Leopold III-laan in Schaarbeek en Evere. [naar artikel]
Over enkele weken zal de snelheid op de Leopold III-laan in Schaarbeek en Evere gecontroleerd worden op basis van trajectcontrole. Daarbij wordt de gemiddelde snelheid over een langere afstand gemeten. Het is de eerste trajectcontrole in het Brussels Gewest. [naar artikel]
Drie kwart van de Vlaamse automobilisten vindt trajectcontrole een rechtvaardige manier van snelheidscontrole. Dat blijkt uit een bevraging van mobiliteitsclub VAB bij zowat 2.000 Belgen. Opvallend is dat de Walen er een stuk minder positief tegenover staan: nauwelijks de helft (49 pct) van hen vindt trajectcontrole een rechtvaardige manier van controleren. De meerderheid van de […] Het bericht Trajectcontrole – Drie kwart van automobilisten vindt trajectcontrole rechtvaardig verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Er zal een trajectcontrolesysteem worden geïnstalleerd in de Leopold II-tunnel in Brussel. Dat wordt bevestigd door het kabinet van de Brusselse [naar artikel]
06:19 In de Leopold II-tunnel, tussen de Basiliek van Koekelberg en de Kleine Ring, zal de maximaal toegelaten snelheid van 50 km/uur vanaf de lente gecontroleerd worden. [naar artikel]
Wie Brussel binnen- of buitenrijdt via de Leopold II-tunnel in Koekelberg, zal systematisch op snelheid gecontroleerd worden. Er is een akkoord voor het permanent installeren van trajectcontrole, die er moet op toezien dat chauffeurs niet sneller dan 50 km per uur rijden. [naar artikel]
De trajectcontrole in de Leopold II-tunnel zou over enkele weken al van start gaan. Dat schrijven De Tijd en Bruzz. [naar artikel]
Mobiliteitsorganisatie Touring is niet te spreken over de trajectcontrole die binnenkort van start gaat in de Brusselse Leopold II-tunnel. Een snelheidsbeperking van 50 km/u in de tunnel is “totaal onlogisch en dus ongeloofwaardig”, aldus Touring. Uit een steekproef van de mobiliteitsorganisatie blijkt dat zeven op de tien bestuurders een onlogische snelheidslimiet aan hun laars lappen. [naar artikel]
Mobiliteitsorganisatie Touring is niet te spreken over de trajectcontrole die binnenkort van start gaat in de Brusselse Leopold II-tunnel. Een snelheidsbeperking van 50 km/u in de tunnel is ‘totaal onlogisch en dus ongeloofwaardig’, aldus Touring. Uit een steekproef van de mobiliteitsorganisatie blijkt dat zeven op de tien bestuurders een onlogische snelheidslimiet aan hun laars lappen. [naar artikel]
Mobiliteitsorganisatie Touring is niet te spreken over de trajectcontrole die binnenkort van start gaat in de Brusselse Leopold II-tunnel. Een [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.