Wetenschappers hebben een nieuwe omgeving ontdekt om antibiotica snel te testen en zo behandelingen te ontwikkelen: berenspuug. [naar artikel]
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) waarschuwt ervoor dat de salmonellastam die aangetroffen werd in enkele producten van Ferrero, waaronder Kinder Surprise, bestand is tegen zes soorten antibiotica. Er zijn ondertussen 151 gevallen bekend in 11 landen. [naar artikel]
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) waarschuwt ervoor dat de salmonellastam die aangetroffen werd in enkele producten van Ferrero, waaronder Kinder Surprise, bestand is tegen zes soorten antibiotica. Er zijn ondertussen 151 gevallen bekend in 11 landen. [naar artikel]
In het Oost-Vlaamse Maldegem blijft de site rond de sporthal in deelgemeente Kleit minstens een week afgesloten, nadat uit laboanalyse bleek dat er asbestpartikels aanwezig zijn. Ook de nabijgelegen school en kinderopvang zijn dicht. [naar artikel]
In Wolfsburg hoopt Divock Origi (22) weer brandstof te tanken om naar zijn allerbeste niveau te groeien. Bij Liverpool had hij even geen gunstige... [naar artikel]
Technologiegigant LG heeft een speciale schoendoos voorgesteld op de IFA technologiebeurs in Berlijn. De ‘ShoeCase’ zorgt namelijk voor de perfecte omstandigheden voor je designerschoenen of favoriete schoenen. Zo kan de temperatuur en de lichtsterkte aangepast worden afhankelijk van de schoen. Daarnaast heb je ook nog de ‘ShoeCare’, een box waar twee paar schoenen in passen. Die box reduceert de geurtjes en bacteriën van je schoenen aan de hand van stoomtechnologie. Bekijk in bovenstaande video de twee toestellen. [naar artikel]
Nu ook officieel: Toon Aerts (30) zal zijn veldritcarrière verderzetten bij Deschacht-Hens-Maes. Hij tekende er een contract tot en met eind februari 2026 en wordt er ploegmaat van onder meer Daan Soete en Corné van Kessel. Vanaf 16 februari 2024 zal Aerts er deel uitmaken van het veldritteam. [naar artikel]
De jonge Fransman Hugo Page heeft zijn verblijf bij de Belgische wielerploeg Intermarché-Wanty verlengd tot eind 2026. “We zijn ervan overtuigd dat hij de capaciteiten heeft om ons in de komende jaren te verrassen”, klinkt het bij Intermarché-Wanty. [naar artikel]
In de film I Feel Pretty krijgt het zelfvertrouwen van een doorsnee onopvallende vrouw plots een boost, zonder dat haar uiterlijk ooit veranderde. Lichaamspositiviteit, zelfvertrouwen en herkenbaarheid: merken springen maar beter op de kar van 'female empowerment advertising'. Want dat kan naast sociale verantwoordelijkheid toch vooral winst opleveren. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.