Millennials zijn meer tevreden over hun toekomstige verdiensten en geven daarom meer geld uit aan luxeproducten dan oudere klanten. Dat blijkt uit een onderzoek bij meer dan drieduizend consumenten in China, Europa en de Verenigde Staten door de Zwitserse bank UBS AG. [naar artikel]
Millennials hechten weinig belang aan merkentrouw. Dat blijkt uit een enquête van consulent YouGov en het technologieplatform GT Nexus bij jonge volwassenen tussen achttien en vierendertig jaar. De studie – uitgevoerd bij nagenoeg tweeduizend respondenten in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Frankrijk en Duitsland – bracht naar voor dat 72 procent van de millennials moet erkennen […] The post Grote merken zijn kansloos bij millennials appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Hoewel nagenoeg elke demografische categorie inmiddels op sociale media actief is, kunnen tussen het online gedrag van de onderscheiden groepen belangrijke verschillen worden opgetekend. Dat zegt een onderzoek van consulent Sprout Social. Er wordt aan toegevoegd dat adverteerders in hun campagnes dan ook met de verschillende karakteristieken rekening moeten houden en hun communicatie aan de […] The post Sociale media: Vooral millennials gaan interactie met merken aan appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Na alle commotie over de aankondiging van een attractie in het thema van de populaire TikTokkers Celine en Michiel, liet Plopsa vandaag weten dat het alle projecten met influencers tijdelijk stopzet. Het park zegt geschrokken te zijn van het cyberpesten en het taalgebruik van de fans en tegenstanders van het duo. “Influencers zijn sterke merken, en sterke merken hebben fans die door het vuur gaan voor hun merk”, aldus onderzoeker Jeroen Naudts. [naar artikel]
Verwacht mag worden dat de millennials een belangrijke impact zullen hebben op de diamantindustrie. Dat hebben woordvoerders van belangrijke diamantairs al duidelijk gemaakt. Daarbij wordt erop gewezen dat de millennials niet alleen technisch onderlegd zijn en zich vaak op sociale platformen bewegen, maar ook een groot belang hechten aan financiële voordelen, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord […] The post Millennials geven voorkeur aan synthetische diamant appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
De luxe-industrie vindt een nieuwe doelgroep met andere waarden. De digitale jonge consument zoekt beleving. [naar artikel]
Het Deense merk Samsøe & Samsøe houdt vandaag en morgen (3 & 4 maart) een uitverkoop in hun showroom in Antwerpen. Ideaal voor wie net als ons [naar artikel]
Ikea, Gillette, Colruyt en Amazon zijn de favoriete merken van de Belgische consument. Dat blijkt vanavond bij de uitreiking van de Best Brands... [naar artikel]
Ikea, Gillette, Colruyt en Amazon zijn de favoriete merken van de Belgische consument. Dat blijkt bij de uitreiking van de Best Brands Awards 2018 in Brussel. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.