Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
VRT NWS

NMBS zet in op feedback van klanten via speciaal lab

12/10/2016 - 13:14
"Het Customer Experience Lab moet de "klant-centraal"-aanpak van spoorwegmaatschappij NMBS verder versterken. "Heel veel beslissingen worden beter genomen door goed te luisteren naar de klanten", klinkt het."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. NMBS zet in op feedback van klanten via speciaal lab (12/10/2016 - De Redactie)

Het Customer Experience Lab moet de "klant-centraal"-aanpak van spoorwegmaatschappij NMBS verder versterken. "Heel veel beslissingen worden beter genomen door goed te luisteren naar de klanten", klinkt het. [naar artikel]


2. NMBS wil dienstverlening verbeteren met feedback klanten (12/10/2016 - Knack)

De NMBS wil nog meer feedback van de klant op haar nieuwe producten en diensten. Dat moet er komen door een nieuw centrum, dat vandaag werd ingehuldigd. Minister Bellot is blij dat de NMBS 'de dialoog aangaat met haar klanten'. [naar artikel]


3. [VIDEO] - Brussels Airport wil feedback van reizigers via speciale bril (12/08/2016 - De Redactie)

Het ziet er misschien wat raar uit, maar de bril maakt het mogelijk om reizigers te volgen van aan hun voordeur tot de gate. De luchthaven wil op die manier te weten komen wat er verbeterd kan worden. [naar artikel]


4. Motiverende functioneringsgesprekken: zo geef je feedback die wél werkt (24/11/2016 - Express)

Ze komen er weer aan : de functioneringsgesprekken. Zijn ze in jouw organisatie een verplicht nummer of leiden ze tot een constructief en motiverend gesprek? Dat hangt in grote mate af van de manier van feedback geven. Bij een evenwichtig functioneringsgesprek geeft niet alleen de leidinggevende feedback aan de medewerker, maar heeft de medewerker tevens de […] The post Motiverende functioneringsgesprekken: zo geef je feedback die wél werkt appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


5. ‘Ik heb feedback nodig, ook al ben ik een einzelgänger' (29/04/2017 - De Tijd)

01:10 Voor fotograaf Dirk Braeckman moeten dingen niet zichtbaar zijn om ze te voelen. De komende zes maanden maakt hij dat tastbaar op de Biënnale van Venetië. ‘Alleen het afgedrukte beeld telt.’ [naar artikel]


6. (Valse) positieve feedback verbetert onze sportprestaties aanzienlijk (01/06/2017 - De Redactie)

Het Eén-programma "Typisch mensen", nam de proef op de som. Ze lieten vijf kranige 90-plussers allerlei bewegingsoefeningen uitvoeren. Na een reeks schouderklopjes presteerden de ouderen allemaal opvallend beter. Hoe komt dat? [naar artikel]


7. U heeft iets gekocht bij ons. Feedback graag! (25/08/2017 - De Morgen)

Nog maar net is het pakketje bezorgd of daar vraagt de webwinkel al om een recensie. De winkels denken met de beoordelingen en bedelmails hun voordeel te doen, maar is dat ook zo? [naar artikel]


8. Cannondale hoopt op vervolg: "Geïnspireerd door jullie feedback, hopen we via 'crowdsourcing' geld op te halen" (27/08/2017 - Het Laatste Nieuws)

Met geld van donateurs hoopt teambaas Jonathan Vaughters wielerploeg Cannondale-Drapac overeind te kunnen houden. Het bericht dat een sponsor [naar artikel]


9. "Werkgevers geven amper feedback aan VDAB over sollicitanten" (29/08/2017 - De Morgen)

Werkgevers geven amper feedback aan de VDAB over de werkzoekenden die bij hen kwamen solliciteren. In de periode november 2016 - april 2017 waren dat er gemiddeld 60 per maand of twee per dag. Dat blijkt uit cijfers die Vlaams parlementslid Emmily Talpe (Open Vld) heeft opgevraagd bij minister van Werk Philippe Muyters. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!