Apple heeft op het laatste nippertje de bagel-emoji aangepast. Dat gebeurde nadat heel wat ontevreden bagelfans hun beklag gedaan hadden. Apple kondigde de nieuwe emoji van een droge bagel eerder deze maand aan. Maar niet iedereen was daar blij mee. Heel wat mensen kloegen op het internet over het feit dat de bagel niet belegd […] Het bericht Apple maakt bagel-emoji smakelijker na klachten verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De Fransen speelden vuil, de analisten kletsten uit hun nek en de arbiter deed zijn job niet. Na het verlies van de Rode Duivels tegen Frankrijk... [naar artikel]
Een game waarin je illegale alcohol kan stoken? Het klinkt intrigerend, maar ‘Moonshine Inc.’ weet niet goed wat het wil zijn. In essentie is het een managementspel (zoals het welbekende ‘Football Manager’). Maar je bent voornamelijk aan het staren naar het moonshiningscherm zelf, terwijl je ‘bedrijf’ helemaal naar de achtergrond verdwijnt. [naar artikel]
Apple heeft een serieuze domper te verwerken gekregen in de Verenigde Staten. Het bedrijf moet binnenkort namelijk zijn twee nieuwste modellen van de Apple Watch uit de rekken halen. Het gaat om de Apple Watch Series 9 en de Apple Watch Ultra 2. Reden daarvoor is een dispuut over het patent van de technologie voor […] The post Apple moet verkoop stoppen van Apple Watch Series 9 en Apple Watch Ultra 2 in Verenigde Staten appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]
Apple maakt het vervangen van een batterij voor de iPhone 6 en latere modellen bijna een jaar lang fors goedkoper. Het technologiebedrijf reageert daarmee op de kritiek die ontstond nadat bekend was geraakt dat het oudere iPhone-modellen bewust vertraagt. Dat gebeurt officieel om de levensduur van de toestellen te verlengen, maar volgens critici wil Apple […] [naar artikel]
De Ombudsdienst voor telecommunicatie kreeg vorig jaar de meeste klachten over facturen, overstappen naar een andere operator, en roaming. Dat laatste – duurder bellen en surfen in het buitenland – is sinds midden vorig jaar afgeschaft in de landen van de Europese Unie, maar dus niet in alle Europese landen, maar dat weet duidelijk nog niet iedereen. In totaal kreeg de ombudsdienst 16.249 klachten. Dat is 9,21 procent meer dan in 2016. 96 procent van de klachten kreeg een oplossing. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.