Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Tijd

Digitale klantendienst Hello Customer haalt ruim 2 miljoen op

07/11/2018 - 12:10
"12:07 Hello Customer, een online platform dat bedrijven helpt om feedback van klanten te analyseren, krijgt ruim twee miljoen euro om verder te groeien in Europa. Onder meer de stichters van Showpad stappen..."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Digitale klantendienst Hello Customer haalt ruim 2 miljoen op (07/11/2018 - De Tijd)

12:07 Hello Customer, een online platform dat bedrijven helpt om feedback van klanten te analyseren, krijgt ruim twee miljoen euro om verder te groeien in Europa. Onder meer de stichters van Showpad stappen... [naar artikel]


2. 'God’s Favorite Customer' van Father John Misty: een schimmenspel op hotel (06/06/2018 - De Morgen)

Wat een vader lijden kan. Father John Misty weet er alles over. Dat merk je ook aan God’s Favorite Customer: een themaplaat over een existentiële implosie, die Josh Tillman probeert af te weren met een bacchanaal op hotel. Check in en drop out! [naar artikel]


3. Zoom-in: TVH zet in op customer centricity (09/12/2019 - Metro)

Bij TVH staan mensen centraal. «Ons bedrijf investeert niet alleen sterk in medewerkers en hun werkgeluk; ook onze klantenservice wordt continu geoptimaliseerd», aldus Joeri De Waele, Chief Customer Experience Officer. «Innovatie en digitalisering spelen daarbij een sleutelrol.» TVH, met hoofdzetel in Waregem, is wereldspeler op het vlak van heftrucks, industriële voertuigen en onderdelen voor die […] Het bericht Zoom-in: TVH zet in op customer centricity verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


4. Customer experience bij Netflix: 6 lessen waar we allemaal van kunnen leren! (31/01/2021 - Express)

Netflix is een van mijn meest favoriete bedrijven als het gaat om klantervaring. Ik heb ze vaak bezocht tijdens onze nexxworks Innovation Tours en werd elke keer weer weggeblazen door hun aanpak. Het bedrijf is naar de standaarden van de digitale reuzen al vrij oud. Het werd in 1997 opgericht door Reed Hastings en Marc […] The post Customer experience bij Netflix: 6 lessen waar we allemaal van kunnen leren! appeared first on Business AM. [naar artikel]


5. Werken binnen customer service? Dan zijn deze 6 skills een must (07/06/2021 - Express)

Lees dit artikel: Werken binnen customer service? Dan zijn deze 6 skills een must Werken als customer medewerker, dat is elke dag omgaan met klanten. Vriendelijke, maar evengoed ontevreden klanten. Een goede customer service heeft een grote invloed op de reputatie en verkoopcijfers van een bedrijf. Met de toegenomen e-commerce wordt de klantendienst ook steeds meer bevraagd. Veel werkgelegenheid hierin dus, als je maar over de volgende skills beschikt. […] Lees dit artikel: Werken binnen customer service? Dan zijn deze 6 skills een must [naar artikel]


6. Marketingbureau Customer Collective breidt uit in Nederland (21/06/2021 - De Tijd)

14:18 De marketinggroep Customer Collective neemt Fightclub over. Dat is een van de grootste onafhankelijke spelers in Nederland. De prijs van de overname is niet bekend. [naar artikel]


7. Steven Van Belleghem publiceert zesde managementboek over customer experience: ‘We pakken klantentrouw volledig verkeerd aan’ (13/11/2023 - Trends)

Steven Van Belleghem voert al jaren een kruistocht om bedrijven te helpen hun klanten een topervaring te bieden. Zijn vrouw Evi Seymortier deelt zijn visie en zorgt er mee voor dat de ‘nv Steven Van Belleghem’ goed draait. “In het voetbal zeggen analisten soms dat een scheidsrechter de wedstrijd niet aanvoelt. Bij customer experience is dat net zo.” The post Steven Van Belleghem publiceert zesde managementboek over customer experience: ‘We pakken klantentrouw volledig verkeerd aan’ appeared first on Trends. [naar artikel]


8. Bijna 3,6 miljoen mensen hebben Hello Belgium Railpass aangevraagd (01/10/2020 - Het Nieuwsblad)

Bijna 3,6 miljoen mensen hebben de Hello Belgium Railpass aangevraagd, de gratis twaalfrittenkaart voor de trein. De railpass kan worden gebruikt vanaf maandag 5 oktober tot en met woensdag 31 maart 2021. Dat meldt de NMBS donderdag. [naar artikel]


9. NMBS op vingers getikt met boete van 10.000 euro om mailtje naar 3,6 miljoen mensen over Hello Belgium Railpass (06/05/2022 - Het Laatste Nieuws)

Een mailtje naar 3,6 miljoen Belgen en een tweet erover: die zorgden ervoor dat de NMBS een boete van 10.000 euro moet ophoesten van de Gegevensbeschermingsautoriteit (GBA). Het treinbedrijf zou namelijk informatie over coronaregels gemengd hebben met commerciële boodschappen. Dat mag niet volgens de General Data Protection Regulation (GDPR). [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!