Een deel van de incidenten met giftige dampen aan boord van vliegtuigen kan perfect vermeden worden. Dat zegt een technicus die jaren aan de slag was bij Brussels Airlines. "Het vervangen van de olie gebeurt te laks, waardoor er lekken ontstaan. Ik heb dat meermaals vruchteloos aangekaart." De luchtvaartmaatschappij ontkent: "Wij volgen altijd strikt de procedures." [naar artikel]
Na het succes van onder meer De Pfaffs en De Planckaerts kunnen we nu ook de avonturen van De Verhulstjes op de voet volgen. Verre van vernieuwend, maar meer dan boeiend. Ook al gebeurt er – in de goede traditie van reality-tv – ook hier eigenlijk helemaal niets. [naar artikel]
Een vijftigtal Belgische topmanagers pleit voor een sterk Brussels Airlines. Ze doen dat in een brief die is verschenen op de websites van VRT NWS en De Tijd. De vluchten die Brussels Airlines uitvoert naar de rest van de wereld “zijn van strategisch belang”, luidt het. De brief is ondertekend door onder meer toplui van […] [naar artikel]
Er moeten bij Brussels Airlines op korte termijn geen veranderingen verwacht worden, tenzij groei. “Brussels Airlines blijft de sterke home carrier op Brussels Airport, met zowel korte- als langeafstandsvluchten”, zo zei Eurowings-topman Thorsten Dirks tijdens een persconferentie bij Brussels Airlines. De maatschappij wordt bovendien verantwoordelijk voor alle langeafstandsactiviteiten van de Eurowings-groep. Het merk Brussels Airlines […] [naar artikel]
Brussels Airlines blijft een Belgisch bedrijf en zal een 'doorslaggevende rol' spelen in de toekomst van de Eurowings Group. [naar artikel]
17:32 CEO Christina Foerster verdedigt het nieuwe soloscenario voor Brussels Airlines. [naar artikel]
Brussels Airlines wordt niet verder geïntegreerd in Eurowings, maar zal nauwer aansluiten bij andere Lufthansa-maatschappijen, zo kondigt Lufthansa aan. Zo wordt de luchtvaartmaatschappij dan toch geen lagekostenmaatschappij. Het merk staat nu ook niet langer ter discussie, zegt Christina Foerster, CEO van Brussels Airlines. [naar artikel]
De onderhoudstechniekers van Brussels Airlines pikken het niet dat ze door sommigen met de vinger worden gewezen na de recente ‘fume-incidenten’ op vliegtuigen van de luchtvaartmaatschappij. In een intern verspreide brief benadrukken ze dat ze volgens het boekje moéten werken, zo niet kan de maatschappij haar vlieglicentie verliezen en kunnen de technici zelf vervolgd worden. [naar artikel]
Luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines vervangt in 2018 en 2019 zeven van haar tien langeafstandstoestellen. Er werd opnieuw gekozen voor de Airbus A330, zo deelde de maatschappij maandag mee. Ze noemt het “het grootste investeringsdossier in haar 15-jarige geschiedenis”. Het bedrag wordt niet meegedeeld. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.