Hasbro, het bedrijf achter het populaire spel Monopoly, heeft een nieuwe versie van het spel klaar, speciaal voor Millennials. Die versie focust - geheel tegen het origineel in - niet op vastgoed, maar wel op belevingen, zoals ‘toast avocado’. [naar artikel]
Het populaire gezelschapsspel Monopoly heeft een nieuwe versie onthuld waarin vrouwen meer geld verdienen dan mannen. Ook de mascotte, een zakenman met een snor en een hoge hoed, is vervangen door een vrouwelijke investeerder. [naar artikel]
‘Vergeet vastgoed. Je kan het je toch niet permitteren.’ Dat is de slagzin van de nieuwste versie van het bekende gezelschapsspel Monopoly: eentje... [naar artikel]
‘Vergeet vastgoed. Je kan het je toch niet permitteren.’ Dat is de slagzin van de nieuwste versie van het bekende gezelschapsspel Monopoly: eentje... [naar artikel]
Wie vastgoed koopt of een erfenis ontvangt, krijgt van de Vlaamse regering nog eens twee maanden extra uitstel om de... The post Vastgoed kopen of erfenis krijgen? Vlaanderen geeft extra uitstel om belasting te betalen appeared first on Business AM. [naar artikel]
De Vlaming steekt zijn centen steeds vaker in Duits vastgoed. De voornaamste redenen zijn de grote huurmarkt, de strenge regels voor huurders en de aankoopprijs van de panden. U vindt er al een studio vanaf 50.000 euro. “Ik zou nooit nog investeren in vastgoed in Antwerpen”, zegt een Antwerpse die een appartement verhuurt in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen. [naar artikel]
Het Indiase bedrijf Furlenco ontwerpt meubelen die door de klant tijdelijk kunnen worden gebruikt en daarna kunnen worden gerecupereerd. Daarmee wil het bedrijf volgens Ajith Mohan Karimpana, chief executive van Fulenco, inspelen op de levensstijl van de millennials. Er kan volgens Karimpana immers worden vastgesteld dat voor de generatie millennials ervaringen belangrijker zijn geworden dan […] The post Een startup haalt 30 miljoen op omdat millennials geen meubelen kopen appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Een huis kopen? Milliennials, mensen geboren tussen 1981 en 2000, hebben soms spijt van bepaalde aspecten van hun grote aankoop. Dat blijkt uit een peiling van de Amerikaanse financiële website NerdWallet. [naar artikel]
De Britse supermarktketen Sainsbury verpakt zijn kippen voortaan in een verpakking die je niet hoeft aan te raken. De reden? Millennials zijn bang om rauwe kip met blote handen uit de verpakking te halen. De nieuwe verpakking komt er na een enquête van het Britse onderzoeksbureau Mintel. Daaruit blijkt dat maar liefst 37% van de […] Het bericht Bange millennials kunnen ‘handsfree’ kip kopen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
‘Huisje, tuintje, boompje’ passé? Niet volgens een onderzoek van vastgoedsite Immoweb. Daaruit blijkt dat ook millennials een baksteen in de maag... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.