Modeblogster Lore Maesen gaat in zee met de Belgische modeketen LolaLiza. Samen brengen ze een feestelijke capsulecollectie op de markt, net op... [naar artikel]
De feestdagen zijn voor sommige mensen hét excuus om foute kersttruien uit de kast te halen en die schaamteloos te dragen. Maar niet voor Beyoncé.... [naar artikel]
Na de succesvolle editie van de vorige kerstperiode heeft Katja Retsin nu opnieuw een feestcollectie met JBC uit de mouw getoverd. Haar eindejaarscollectie bestaat uit stijlvolle én comfortabele stukken voor zowel vrouwen als kinderen, en ook dit jaar vormt ze samen met haar voltallige kroost, Manou (13), Milla (9) en Matisse (5) vol trots het gezicht van de kledinglijn. [naar artikel]
Plastic flessen. Druivenschillen. Oude kledingstukken. Het zijn de drie ingrediënten van de nieuwe feestcollectie van kledingketen H&M. Klinkt niet zo feestelijk, en dat denken we wel vaker bij duurzame kleding. Maar net dat idee hoopt H&M te tackelen, met een collectie die verrast. Wie een item wil, moet wel snel zijn: de site van H&M begaf het deze ochtend al door de piek in surfverkeer. [naar artikel]
Je plant een huwelijk maar wil geen fortuin spenderen aan een trouwjurk? Dan neem je maar beter eens een kijkje op het verkoopplatform van Paulien Riemis. De 27-jarige modeblogster heeft een voorliefde voor tweedehands en wil ook bruidskleding een tweede leven geven. [naar artikel]
17:27 Na JBC kondigt opnieuw een Belgische familiale kledingketen aan dat ze in de rode cijfers is gedoken. De sector staat onder zware druk van e-commerce en goedkope ketens. [naar artikel]
Geen typische superslanke modellen te zien in de nieuwe campagne van LolaLiza. Integendeel: het Belgische modemerk zet doodnormale, maar sterke... [naar artikel]
De Belgische modeketen LolaLiza pakt uit met hun gelijknamige ‘Atelier’. Daarin worden vijf jurken met een verschillende snit voorgesteld, die je verder naar eigen wens kunt ontwerpen. [naar artikel]
16:00 Door de steeds woeligere toestand in de kledingsector voert het Belgische LolaLiza een waardevermindering van enkele miljoenen door. 'Toch gaat het stilaan beter', zegt de CEO van het familiebedrijf. [naar artikel]
Presentatrice An Lemmens werkt voor de tweede keer samen met het Belgische merk LolaLiza. Dat doet ze niet alleen: ook voormalig Miss België Tatiana Silva ontwerpt een capsulecollectie voor het label. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.