Aandachtige chauffeurs hebben het al gemerkt. Sinds een paar dagen worden trajectcontroles aangekondigd aan de Craeybeckxtunnel in Antwerpen. “Vanaf februari zal er worden gecontroleerd”, klinkt het. [naar artikel]
Aandachtige chauffeurs hebben het ongetwijfeld al gemerkt. Sinds een paar dagen worden trajectcontroles aangekondigd aan de Craeybeckxtunnel in Antwerpen. “Vanaf februari zal er worden gecontroleerd”, klinkt het. [naar artikel]
Aandachtige chauffeurs hebben het ongetwijfeld al gemerkt. Sinds een paar dagen worden trajectcontroles aangekondigd aan de Craeybeckxtunnel in Antwerpen. ‘Vanaf februari zal er worden gecontroleerd’, klinkt het. [naar artikel]
Snelheidsduivels kunnen maar beter opletten want vanaf februari komt er een trajectcontrole in de Craeybeckxtunnel in Antwerpen. Dat meldt Gazet... [naar artikel]
Door een ongeval met een vrachtwagen is maandagochtend sinds iets voor 05.00 uur de verbindingslus van de Craeybeckxtunnel naar de Antwerpse ring richting Gent afgesloten voor het verkeer. Dat meldt Peter Bruyninckx, de woordvoerder van het Vlaams Verkeerscentrum. [naar artikel]
Drie kwart van de Vlaamse automobilisten vindt trajectcontrole een rechtvaardige manier van snelheidscontrole. Dat blijkt uit een bevraging van mobiliteitsclub VAB bij zowat 2.000 Belgen. Opvallend is dat de Walen er een stuk minder positief tegenover staan: nauwelijks de helft (49 pct) van hen vindt trajectcontrole een rechtvaardige manier van controleren. De meerderheid van de […] Het bericht Trajectcontrole – Drie kwart van automobilisten vindt trajectcontrole rechtvaardig verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Tegen 2018 zullen er trajectcontroles zijn op bijna het hele snelwegnetwerk in Vlaanderen. Daarvoor komen er 240 plaatsen nieuwe camera’s. Die zullen ook door de veiligheidsdiensten gebruikt worden. [naar artikel]
Ten laatste begin januari zullen op verschillende plaatsen in Diksmuide camera’s voor trajectcontrole de snelheid meten. “Allemaal goed en wel”, klinkt het in Diksmuide. “Maar de twaalf camera's staan niet op de plaatsen waar het het gevaarlijkst is en waar de meeste dodelijke verkeersslachtoffers vallen.” [naar artikel]
Bestuurders die ’s avonds met hoge snelheid door de zone 30 over de Mechelse Bruul en door de Befferstraat racen, voor handelaars en bewoners zijn ze een gekend probleem. Met een trajectcontrole, de eerste in de binnenstad, wil het stadsbestuur daar paal en perk aan stellen. In de buurt reageren ze blij en hopen ze dat ze voldoende is om snelheidsduivels af te remmen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.