Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Weekday onthult campagne met virtuele modellen, als statement tegen de virtuele wereld

10/01/2019 - 11:05
"De Zweedse modeketen Weekday lanceert vandaag een campagne waarin virtuele modellen een capsulecollectie van T-shirts en sweaters dragen. Merken..."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Weekday onthult campagne met virtuele modellen, als statement tegen de virtuele wereld (10/01/2019 - Het Laatste Nieuws)

De Zweedse modeketen Weekday lanceert vandaag een campagne waarin virtuele modellen een capsulecollectie van T-shirts en sweaters dragen. Merken... [naar artikel]


2. Mannelijke plussize modellen maken Calvin Klein-campagne na als statement (20/03/2018 - Het Laatste Nieuws)

Aan vrouwelijke plussize modellen wordt al af en toe aandacht besteed in de modewereld, maar voor de mannen is dat nog niet het geval. Blogger... [naar artikel]


3. Balmain onthult 'diverse' campagne met virtuele modellen, maar er is één probleem (05/09/2018 - Het Laatste Nieuws)

Modemerk Balmain heeft een nieuwe groep supermodellen voorgesteld in een campagne, genaamd hun ‘Balmain Army’. Opvallend genoeg bestaat echter geen... [naar artikel]


4. Deze Weekday-campagne met virtuele modellen wil je meer offline krijgen (10/01/2019 - Het Belang van Limburg)

Het Zweedse label Weekday, onderdeel van de H&M Group, brengt dit voorjaar een capsulecollectie uit die moet aantonen dat we te veel bezig zijn met technologie. In het kader daarvan, gebruikt het merk uitsluitend virtuele modellen in de campagne. [naar artikel]


5. COMMENTAAR. “Niet het gewenste statement, maar wel alsnog een statement van Antwerp tegen Union” (17/03/2024 - Gazet van Antwerpen)

Met de huidige landskampioen ben je nooit klaar, dat weten ze nu ook in Sint-Gillis. Deel één van vier keer Antwerp vs. Union bracht niet wat we ervan hadden gehoopt. Meer vechten dan voetballen. Gelukkig viel in het slot aan elke kant een goal. Mag het in de drie resterende confrontaties wat meer zijn? [naar artikel]


6. Zijn menselijke modellen passé? Computergeanimeerde modellen zijn steeds meer in trek (29/10/2018 - Het Laatste Nieuws)

De 19-jarige Miquela Sousa is één van de nieuwe gezichten van schoenenmerk UGG. Niet bepaald baanbrekend, want met 1,4 miljoen volgers op Instagram... [naar artikel]


7. De virtuele modellen van Balmain krijgen kritiek. Zie jij waarom? (05/09/2018 - Het Belang van Limburg)

De Franse ontwerper Olivier Rousteing gebruikt in zijn nieuwste campagne voor modehuis Balmain drie virtuele modellen, met wie hij wil focussen op diversiteit in de branche. Maar volgens sommigen schort er nog wat aan die diversiteit… [naar artikel]


8. Nike maakt statement door omstreden Colin Kaepernick te kiezen voor campagne (04/09/2018 - De Morgen)

American footballspeler Colin Kaepernick is een van de gezichten van een nieuwe campagne van sportmerk Nike. Met het binnenhalen van de man, die aan de wieg stond van de protesten van NFL-spelers tegen de behandeling van zwarte burgers door de politie, maakt de sportfabrikant een verrassend en duidelijk statement. President Trump heeft zich herhaaldelijk vol afschuw uitgesproken tegen Kaepernick. [naar artikel]


9. Lingerielabel laat modellen in een rolstoel of met diabetes stralen in campagne (12/07/2018 - Het Laatste Nieuws)

De kans is groot dat je al eens van Aerie hebt gehoord. Het Amerikaanse lingeriemerk staat bekend om z'n anti-fotoshopbeleid én vindt dat alle... [naar artikel]


10. Versace schakelt 54 modellen in voor ‘langste campagne ooit’ (17/07/2018 - Het Belang van Limburg)

Het Italiaanse modehuis Versace heeft een indrukwekkende campagne gelanceerd. Die bestaat uit dertien reclamefoto’s waaraan maar liefst 54 mannelijke en vrouwelijke topmodellen meewerkten. Ook de Hadid-zusjes en Kaia Gerber duiken erin op. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!