De Zweedse modeketen Weekday lanceert vandaag een campagne waarin virtuele modellen een capsulecollectie van T-shirts en sweaters dragen. Merken... [naar artikel]
Aan vrouwelijke plussize modellen wordt al af en toe aandacht besteed in de modewereld, maar voor de mannen is dat nog niet het geval. Blogger... [naar artikel]
Modemerk Balmain heeft een nieuwe groep supermodellen voorgesteld in een campagne, genaamd hun ‘Balmain Army’. Opvallend genoeg bestaat echter geen... [naar artikel]
Het Zweedse label Weekday, onderdeel van de H&M Group, brengt dit voorjaar een capsulecollectie uit die moet aantonen dat we te veel bezig zijn met technologie. In het kader daarvan, gebruikt het merk uitsluitend virtuele modellen in de campagne. [naar artikel]
Met de huidige landskampioen ben je nooit klaar, dat weten ze nu ook in Sint-Gillis. Deel één van vier keer Antwerp vs. Union bracht niet wat we ervan hadden gehoopt. Meer vechten dan voetballen. Gelukkig viel in het slot aan elke kant een goal. Mag het in de drie resterende confrontaties wat meer zijn? [naar artikel]
De 19-jarige Miquela Sousa is één van de nieuwe gezichten van schoenenmerk UGG. Niet bepaald baanbrekend, want met 1,4 miljoen volgers op Instagram... [naar artikel]
De Franse ontwerper Olivier Rousteing gebruikt in zijn nieuwste campagne voor modehuis Balmain drie virtuele modellen, met wie hij wil focussen op diversiteit in de branche. Maar volgens sommigen schort er nog wat aan die diversiteit… [naar artikel]
American footballspeler Colin Kaepernick is een van de gezichten van een nieuwe campagne van sportmerk Nike. Met het binnenhalen van de man, die aan de wieg stond van de protesten van NFL-spelers tegen de behandeling van zwarte burgers door de politie, maakt de sportfabrikant een verrassend en duidelijk statement. President Trump heeft zich herhaaldelijk vol afschuw uitgesproken tegen Kaepernick. [naar artikel]
De kans is groot dat je al eens van Aerie hebt gehoord. Het Amerikaanse lingeriemerk staat bekend om z'n anti-fotoshopbeleid én vindt dat alle... [naar artikel]
Het Italiaanse modehuis Versace heeft een indrukwekkende campagne gelanceerd. Die bestaat uit dertien reclamefoto’s waaraan maar liefst 54 mannelijke en vrouwelijke topmodellen meewerkten. Ook de Hadid-zusjes en Kaia Gerber duiken erin op. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.