Dit jaar is volgens de Chinese kalender het jaar van de hond en daarom besloot modemerk Gucci om een 63-delige collectie uit te brengen die... [naar artikel]
Herinner je je de biggetjescollectie nog die Gucci vorig jaar lanceerde ter ere van het Chinese Jaar van het Varken? Dit jaar vieren we volgens de... [naar artikel]
Snoepjes, taart of croissants als accessoire: het is de droom van elke fashionista. Tot nog toe waren we aangewezen op handtassen en andere modebewuste alternatieven, maar Gucci besloot dat het tijd was voor verandering. De pre-fall collectie van het luxueuze modemerk staat bol van de ongezonde snacks. En als Gucci zegt dat het mag, wie […] Het bericht IN BEELD. Gucci gebruikt snacks als accessoires verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Deze week presenteerde het modemerk Gucci haar nieuwe collectie. Een trui uit die collectie, de ‘balaclava top’, trok de aandacht op sociale media, zij het om de foute redenen. De trui van 785 euro lijkt volgens criticasters te veel op de racistische blackfacekarikatuur. [naar artikel]
Creatief directeur Alessandro Michele heeft voor Gucci voor het eerst een volledig duurzame collectie gemaakt. Die kreeg de naam Gucci Off The Grid en wordt gemaakt uit gerecycleerde, natuurlijke en organische materialen. [naar artikel]
Al even deden geruchten de ronde dat de twee iconische modehuizen Gucci en Balenciaga zouden samenwerken. Donderdag werd dat nieuws bevestigd tijdens de presentatie van de nieuwste Gucci-collectie in Milaan. [naar artikel]
Binnenkort lossen het Italiaanse luxemerk Gucci en de Duitse sportmultinational Adidas een collectie. Het is een frivole samenwerking die iconische elementen van beide merken bij elkaar brengt. Denk aan: klassieke Gucci-schoenen, maar dan met de typische Adidas-strepen op de zijkant. Of andersom: een logoshirt in vintageAdidas-stijl, maar dan met Gucci-belettering. Qua prijs leunt de collectie meer in de richting van het Italiaanse modehuis. En daar zijn sommige fans niet over te spreken. Helemaal aanstootgevend vinden ze de paraplu in de collectie. Deze kost 990 euro en is niet waterdicht. Het is dus een paraplu die niet werkt. Toegegeven: Gucci noemt het een ‘zonneparaplu’ en in de productdetails staat: “Let op, dit artikel is niet waterdicht en is bedoeld voor bescherming tegen de zon of decoratief gebruik.” Wie zo’n paraplu wil, moet wachten tot 7 juni, dan gaat de collectie in verkoop. [naar artikel]
De nieuwste collectie van het Italiaanse luxelabel Gucci zal niet op de catwalk te zien zijn, maar wel in kortfilms. Hoofdontwerper Alessandro Michele sloeg de handen in elkaar met filmmaker Gus Van Sant om zeven afleveringen te regisseren. Daarin doen enkele beroemdheden mee. [naar artikel]
Nog tot 14 april loopt in Milaan de bekende meubel- en designbeurs Salon del Mobile en ook Gucci is van de partij. Het Italiaanse modehuis opende er een pop-upwinkel naar aanleiding van de nieuwe Gucci Décor 2019-collectie. [naar artikel]
GucciFest, een online festival waarvoor het Italiaanse modelabel Gucci een reeks kortfilms maakte om de nieuwe collectie voor te stellen, is nu online te bekijken. Onder meer Harry Styles schittert in een van de video’s in kleding van het luxemerk. [naar artikel]
Alessandro Michele koos een originele locatie uit om dit jaar de Gucci Cruise 2012-collectie voor te stellen. De stad naar keuze? San Francisco. [naar artikel]
Het Italiaanse modehuis Gucci en de Amerikaanse cultontwerper Dapper Dan hebben samen een collectie gelanceerd. Die bestaat uit onder meer bomberjacks en accessoires als ode aan de jaren 80. Maar het is vooral de manier waarop de lijn tot stand kwam die bijzonder is. [naar artikel]
Het Italiaanse modemerk Gucci heeft de nieuwste collectie voor heren voorgesteld tijdens de mannenmodeweek in Milaan. Als het van creatief Alessandro Michele afhangt, draagt de Gucci-fan volgend seizoen schattige jurken, die veel gelijkenissen vertonen met die van kleine meisjes. [naar artikel]
Muziek en mode - het zijn twee domeinen die hand in hand gaan. Maar als er één merk is waarbij dat écht van toepassing is, is het wel Gucci. Het luxehuis is synoniem met cool - en dat heeft het onbetwistbaar te danken aan de popcultuur en met name rappers - maar het was niet altijd rozengeur en maneschijn. Ter ere van de honderdste verjaardag komt creative director Alessandro Michele met een ‘Gucci 100'-collectie en -campagne op de proppen die de rijke geschiedenis van het merk én de succesvolle invloed van muziek eren. [naar artikel]
In het Chinese Zhangjiakou trainden biggetjes vandaag voor een van de laatste keren in aanloop van de grote nieuwjaarsrace. Op 5 februari gaat in... [naar artikel]
Het Italiaanse modemerk Gucci lanceert zijn eerste Décor collectie. Geen modelijn dus, maar een nieuwe lijn vol kleurrijke designer interieurspullen [naar artikel]
Voor de eerste keer in vijf jaar tijd gaat het Italiaanse modehuis Gucci een samenwerking aan. En dat met een van de populairste outdoormerken van het moment: The North Face. Modeliefhebbers noemen het nu al dé collab van het jaar. En de kers op de taart die het helemaal 2020 maakt? De collectie werd aangekondigd op ... video-app TikTok. [naar artikel]
Gisteren werd Gucci’s nieuwe Cruise collectie aan de wereld voorgesteld. De creatieve directeur van het Italiaanse modehuis, Alessandro Michele,... [naar artikel]
Het Italiaanse modemerk Gucci heeft een hoofddeksel in de collectie, geïnspireerd op een tulband. Dat valt niet bij iedereen in goeden aarde. Sommige critici bestempelen het ontwerp als een voorbeeld van ‘culturele appropriatie’. [naar artikel]
Gisterenavond werd de Gucci Cruise 2019-collectie voorgesteld in het Promenade Des Alyscamps, een oude Romeinse begraafplaats in het Franse Arles.... [naar artikel]
Dierenrechtenorganisatie Gaia lanceert een radiocampagne rond chirurgische castratie van biggen. Jaarlijks worden in ons land bijna 4 miljoen biggen onverdoofd gecastreerd. Volgens Gaia wil de overheid en de boerenorganisaties maar geen einde maken aan de pijnlijke castratie van miljoenen biggen. De radiospot is nog tot en met 13 mei te horen op onder meer, MNM en Studio Brussel. [naar artikel]
Zeeman ontwikkelde samen met een bekende brildesigner een collectie luxe-zonnebrillen gemaakt van superieure materialen. Bijna identiek aan luxemerken, maar voor slechts 24,99 euro in plaats van een gemiddelde van 300 euro. De collectie is vanaf woensdag verkrijgbaar. [naar artikel]
Alessandro Michele, creatief directeur bij Gucci, pakt al eens graag uit met een bijzonder ontwerp. Getuige daarvan is ook een van de brilmonturen uit zijn laatste collectie. Die lijkt namelijk omgekeerd op het gezicht te staan. En dat tot grote hilariteit van Twitter. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.