Het toonaangevende nieuwsmagazine TIME heeft voor de eerste keer in haar 97-jarige bestaan het logo op de cover veranderd. In... The post TIME verandert iconisch logo op cover voor het eerst in haar geschiedenis appeared first on Business AM. [naar artikel]
Celine en Burberry zijn niet de enige merken die voor een nieuw logo kiezen. Ook de Spaanse modeketen Zara schrijft de merknaam voortaan op een iets andere manier. Ingrijpend is de verandering niet: de ‘R’ is iets sierlijker en de vier letters staan wat dichter tegen elkaar, zo blijkt uit een preview van de lentecollectie op de site. [naar artikel]
Goed nieuws voor de fans van McDonald’s: voortaan kan je bij Zara T-shirts en truien kopen met het kenmerkende logo van McDonald’s erop. Of zelfs met McDonald’s-frietjes erop. De Spaanse kledingketen Zara is een samenwerking aangegaan met McDonald’s. Zara verkoopt nu een heuse collectie met verwijzing naar de Amerikaanse fastfoodketen. Voorlopig gaat het enkel om […] Het bericht Zara brengt kleding van McDonald’s uit verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Videoplatform YouTube verandert van lay-out, en daar hoort ook een nieuw logo bij. Naast de uiterlijke vernieuwingen zullen er enkele nieuwe [naar artikel]
Het Franse modehuis Balmain heeft zijn nieuw logo voorgesteld. Het werd ontworpen door creatief directeur Olivier Rousteing zelf. Het is daarmee het tweede Franse modehuis in korte tijd dat zijn logo aanpast, eerder deed Hedi Slimane bij Celine het hem voor. [naar artikel]
Zara hervalt opnieuw in de slechte gewoontes en kopieert schaamteloos de meest bekende regenjas van het Scandinavische merk RAINS. Oprichter [naar artikel]
Na Zara krijgt nu ook Massimo Dutti een nieuw logo aangemeten. Beide merken maken deel uit van het Spaanse Inditex, het grootste modebedrijf ter wereld wat omzet betreft. [naar artikel]
Wie al eens in Spanje de winkelstraten ging verkennen, heeft Lefties wellicht al ontdekt. In dit klein zusje van Zara verkocht moederbedrijf Inditex de overschotten uit de vorige collecties, maar nu lijkt Lefties ook een eigen merk te worden. [naar artikel]
De bekende parfumeur Jo Malone heeft voor Zara een uniseks parfumcollectie gecreëerd. Het gaat om acht geuren waarvoor ze haar inspiratie haalde uit het archief van het Spaanse merk. [naar artikel]
Het merk Uncle Ben’s, bekend van onder meer rijst en sauzen, verdwijnt mogelijk binnenkort uit de winkelschappen. Het merk en het logo wordt door sommigen als racistisch ervaren omdat de bijnaam ‘Uncle’ zou verwijzen naar slavernij. Voor hoofdmerk Mars is dat reden om de naam en het logo van Uncle Ben’s te herzien. [naar artikel]
Het nieuwe logo van voetbalclub Cercle Brugge valt - op z'n zachtst gezegd - niet meteen in de smaak bij heel wat fans, die hun kritiek uiten op sociale media. Niet verwonderlijk, zo zeggen marketingexperts. Het belang van een sterk logo valt dan ook niet te onderschatten."Het is de kapstok waar alles aan wordt opgehangen. De smoel van je merk." [naar artikel]
Hamburgerketen Burger King krijgt een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Het is voor het eerst in meer dan twintig jaar dat het Amerikaanse fastfoodbedrijf zijn logo verandert. [naar artikel]
Van Burberry tot Celine, het lijkt wel alsof elk groot modehuis het nieuwe jaar met een frisse start wil beginnen door hun logo te veranderen. De... [naar artikel]
Door de coronamaatregelen zijn groots opgezette fotoshoots voor de nieuwe zomercollectie niet mogelijk, maar daar paste het Spaanse merk Zara een mouw aan. Fotomodellen showden de nieuwe kledingstukken in hun woonkamer. [naar artikel]
Samengevat. Het valt op dat de logo’s die we elke dag zien vaak saai en niet origineel zijn. Dit is best raar, want een logo zou juist moeten laten zien hoe uniek en bijzonder een merk is. In plaats daarvan krijgen we logo’s die allemaal op elkaar lijken en weinig creativiteit uitstralen. In het nieuws. […] [naar artikel]
Kledingketen C&A vond het tijd voor vernieuwing en komt met een nieuw logo op de proppen. Met de bijhorende slogan ‘Wear the Change” wil het merk zich nog meer focussen op duurzaamheid. [naar artikel]
De operatie om van Hasselt een sterk merk te maken heeft veel meer gekost dan de 115.000 euro die in juni 2017 werd gecommuniceerd bij de lancering van het veelbesproken logo. De teller staat momenteel al op 246.866 euro en tikt nog door. Bovendien bleek de implementering van het nieuwe logo voor Hasselt binnen de stadsdiensten chaotisch te verlopen omdat er geen huisstijlhandboek was voorzien. Dat moest achteraf bij een ander bureau nabesteld worden voor 29.500 euro. [naar artikel]
Voor de tweede keer in de geschiedenis is een man genezen van hiv, het virus dat aids veroorzaakt. Het gaat om een Brit, die anoniem wil blijven en... [naar artikel]
Voor de zoveelste keer op rij gaat Zara de mist in. De Spaanse keten verkoopt een paar enkellaarsjes die wel erg hard lijken op de botjes uit de... [naar artikel]
Het bekende logo van Century 21, de grootste makelaarsgroep ter wereld, verdwijnt. Voor het eerst in 47 jaar komt er wereldwijd een 'opgefrist'... [naar artikel]
Het merk Uncle Ben's, bekend van onder meer rijst en sauzen, verdwijnt. De Amerikaanse levensmiddelenproducent Mars schrapt het logo van Uncle... [naar artikel]
Calvin Klein heeft een nieuw logo. Dat maakte het Amerikaanse modehuis bekend met een serene foto op Instagram. [naar artikel]
01:03 Als het van experts en marketeers afhangt, heeft elk merk in de toekomst niet alleen een visueel, maar ook een auditief logo. Ook in België werpen verschillende spelers zich op de jonge markt van de ‘... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.